//

App marketing in het buitenland

App marketing in het buitenland discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een aantal dagen de applicatie Ether in de Nederlandse en ieder moment ook in de Belgische app store staan. Echter wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-10, 18:59
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard App marketing in het buitenland

Hallo,

Ik heb sinds een aantal dagen de applicatie Ether in de Nederlandse en ieder moment ook in de Belgische app store staan. Echter wil ik deze applicatie ook gaan verkopen in het buitenland. Bijvoorbeeld Frankrijk, Duitsland, Engeland en misschien zelfs de VS.
Nu ben ik op zoek naar iPhone websites uit dat land. De iPhoneclub van bijvoorbeeld Duitsland. Er moet daar namelijk wel een stukje worden geschreven worden over de applicatie voor hij een beetje wil verkopen. Zonder marketing ben je namelijk nergens. Iemand misschien ervaring en of tips voor mij?

Emiel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
In het buitenland bert57 iPhone algemeen 0 12-01-11 23:26
In het buitenland mavvdh Desktop-applicaties 3 12-09-10 23:37
Navigon: Navigon in het buitenland jandenh iPhone Navigatie 21 26-11-09 11:00
In het buitenland blaugrana iPhone algemeen 1 15-07-09 12:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.