iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Apple weigert mijn applicatie (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/57441-apple-weigert-mijn-applicatie.html)

Dreissen 10-04-10 11:14

Apple weigert mijn applicatie & testers gezocht
 
Mijn vorige topic is om de een of andere reden verwijderd, graag ontvang ik van de moderators een bericht waarom, ik zie niet in wat er fout is aan dit topic.
Sorry, maar ik post het opnieuw omdat ik echt hulp nodig heb.

Please include the line below in follow-up emails for this request.

Follow-up: 000000000

Hello,

Your application, 'XFM Radio', cannot be posted to the App Store at this time because it does not achieve the core functionality described in your marketing materials. Applications must adhere to the iPhone Human Interface Guidelines as outlined in the iPhone Developer Program License Agreement section 3.3.5.

Your application description states: 'Deze applicatie werkt het beste via Wi-Fi maar is ook te gebruiken via 3G.' However it is not possible to run your application on 3G or on EDGE. A screenshot has been attached for your reference. This review was conducted on iPhone 3G running iPhone OS 3.1.3 with valid internet connections over 3G and Wi-Fi networks.

In order for your application to be reconsidered for the App Store, please resolve this issue and upload your new binary to iTunes Connect.

Should you require more assistance with resolving this issue, Apple Developer Technical Support is available to provide direct one-on-one support for discrete code-level questions. You may contact Apple Developer Technical Support directly at <idp-dts@apple.com>. Please be sure to include any crash logs, screenshots or steps to reproduce this issue in your request.

Sincerely,

App Review Team

Ik snap niet echt wat Apple hiermee bedoeld, ik heb de app getest op 3G netwerk 1/2 uur en hij heeft maar 1 of 2 keer opnieuw moeten bufferen.
Via Wi-Fi werkt hij ook zonder problemen.
De rest begrijp ik niet echt kan iemand hiermee helpen?

Frog 10-04-10 17:50

Ik las laatst iemand die ongeveer hetzelfde had. Het probleem lag hem erin dat zijn code alleen in Nederland werkte. Kan dat bij jou ook het geval zijn?

Dreissen 10-04-10 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 436847)
Ik las laatst iemand die ongeveer hetzelfde had. Het probleem lag hem erin dat zijn code alleen in Nederland werkte. Kan dat bij jou ook het geval zijn?

Ja dat kan niet aan gedacht, het zal hem niet in de code zitten maar in de stream waarschijnlijk werkt die niet vanuit de USA of vanuit het buitenland/benelux/europa.
Maar is dat het enigste ik snap het verder ook niet ik zie ik met interface.
Ik begrijp het bericht niet goed. :P

Frog 10-04-10 22:03

Apple vindt dat je, als hij vanuit het buitenland niet werkt, een error moet geven. Waarschijnlijk crasht jouw app nu gewoon.

Dreissen 11-04-10 13:03

Als hij de stream niet kan downloaden geeft hij een error hij zegt dan de stream kan niet worden gedownload.
Hij moet echt gewoon werken op 3G.

Apple stuurde mij ook een screen terug waar die error te zien was.
Maar het is alleen het probleem daarmee niet iets met de interface ofzo.

Is er iemand op dit forum die mijn Applicatie wilt testen op zijn of haar iphone?

vincentKool 11-04-10 15:53

Ik wil hem wel testen via Wi-Fi en 3g

Dreissen 11-04-10 16:16

Als er nog meer mensen zijn die de app willen testen op de werking via Wi-Fi en 3G stuur me dan een PB met je device udid.

@vincentkool
Stuur ook even je device udid, en weetje hoe je een beta app op je divice zet.

Dreissen 13-04-10 14:01

Er is nog iets fout met het maken van de build op mijn iphone zodat ik de app naar mijn testers kan sturen, hij zegt in xCode "No vaild provisioning profile found for this executble" (uit mijn hoofd getypt).

Robberto 14-04-10 15:19

Ik heb je een mail gestuurd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.