//

Horizontaal scrollen UITableView

Horizontaal scrollen UITableView discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor een nieuwe iPhone applicatie wil ik graag een tableview maken waarin je ook horizontaal kan scrollen. Eigenlijk net zo als in de applicatie Bus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-04-10, 11:20
Grooviee Grooviee is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard Horizontaal scrollen UITableView

Voor een nieuwe iPhone applicatie wil ik graag een tableview maken waarin je ook horizontaal kan scrollen. Eigenlijk net zo als in de applicatie Bus waar de haltes 'vast' staan en je in de tijden kan scrollen. Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt? Ik heb al geprobeerd te zoeken op Google, maar daar kom ik niet echt verder mee.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-10, 12:26
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Volgens mij kan een UITableView niet horizontaal scrollen. Een UIScrollView wel (en daar kan weer een UITableView in).

Wat je bij een UIScrollView altijd moet opgeven (en wat niet in InterfaceBuilder kan, heel raar) is de contentSize property. Als je die handmatig set, experimenteer dan eens met horizontaal en verticaal scrollen.
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gesynchroniseerde foto's staan allemaal horizontaal vincent_wtrs Muziek, foto & video 3 16-03-09 23:18
Emailen in landscape (horizontaal) erikdee Jailbreak apps en thema's 6 02-12-08 00:16
Landscape (Horizontaal) SMS ASNNetworks Jailbreak apps en thema's 38 30-09-08 20:24
Keyboard op iphone horizontaal kantelen dirk18 Archief 1 10-04-08 12:09
Horizontaal sms typen? wicher iPhone algemeen 8 30-11-07 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.