Hoe kan ik zien dat mijn UDID is geregistreerd? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe kan ik zien dat mijn udid is geregistreerd bij een developer...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik zien dat mijn UDID is geregistreerd?
hoe kan ik zien dat mijn udid is geregistreerd bij een developer
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan je niet. Je moet de developer vertrouwen... Maar ik raad je af om te updaten want het is zéér buggy!
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
||||
|
||||
Je zal er vanzelf wel achterkomen als je telefoon wordt geblokkeerd bij het updaten of niet...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou, niet helemaal. Wat er gebeurt, is dat je 4.0 er niet op krijgt (volgens mij wel baseband update). Maar tevens kan je niet zomaar terug naar 3.1.3. Moet je eerst 3.1.3 weer downloaden, restoren en dan Blackra1n gebruiken om het weer aan de praat te krijgen.
Als je dit nog niet weet, zit je met een iPhone waar mee je niks kan. |
|
||||
|
||||
Niet helemaal waar, je krijgt m er wel op, maar je kan hem niet activeren.
|
|
||||
|
||||
Ah ok, toch een soort blokkering.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nou iedereen die van 4.0 naar 3.1.3 wilde gaan, moest een jailbreak programma gebruiken (wat ik heb gelezen althans).
Maar misschien dat er nu andere manieren zijn om te herstellen naar een eerdere firmware update. |
|
||||
|
||||
Ja hoor,... iRecovery!
|
|
|||
|
|||
de dev heeft me dus toch geregistreerd ik heb os 4.0 op heb het al 1 dag en nog steeds geen bug gezien alleen ebuddy crasht bij het inloggen
|
|
||||
|
||||
En bij wie heb je dat laten doen? Gratis?
|
|
|||
|
|||
Op google zijn veel sites te vinden waar verschillende diensten worden aangeleverd, soms gratis en soms betaald
het is best wel absurd als je is een keer kijkt op eBay heel veel developers die bieden een activatie voor bij 6,50euro of voor 10dollar best wel leuk om te zien haha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe zien of mijn iphone unlocked is (zonder SIMs wisselen) | koekjedebij | Unlock | 16 | 12-04-13 21:51 |
kan ik ondanks jailbreak zien of mijn iphone gelockt is | sjouke | Overige providers Nederland | 0 | 04-01-11 13:35 |
iPhone 3G: Hoe kan ik zien of mijn iPhone gelockt is geweest? | Boele | Unlock | 10 | 29-10-10 20:19 |
|
|