iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Probleem met activatie iPhone Developer Program (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/58297-probleem-activatie-iphone-developer-program.html)

iPhone3G_Olé 23-04-10 21:25

Probleem met activatie iPhone Developer Program
 
Hallo!

Ik heb gisteren een iPhone Developer Program aangeschaft. Nu kreeg ik een mail van Apple waarmee ik dit kon activeren. Ik klik op de mail and guess what? Ik krijg een foutcode:

We are unable to activate your Apple Developer Program membership because we are unable to successfully verify your identity. Bla Bla Bla...

Weten jullie soms wat ik kan doen?

Dannybevers 23-04-10 21:46

Ik heb ook sinds een aantal dagen terug een Developer Program voor de iPhone en heb zelf een tijd moeten wachten. Ik kreeg daarna opeens een bevestiging dat ik ben toegevoegd aan het Developer Program.

Hierna kon ik gewoon alles doen ;)

iPhone3G_Olé 23-04-10 21:51

Had je dan dezelfde error?

Dreissen 23-04-10 23:11

De gegevens die je hebt ingevuld in je profiel (apple id) zijn die precies hetzelfde als de gegeven op de creditcard? Zo nee zit daar de fout, dit kun je oplossen door bij de notaris je identiteit te laten controleren met een stempel of je geld terug vragen en opnieuw aanvragen met alle gegevens precies zoals ze op de creditcard staan. Dit probleem had ik ook.

TUX2K 25-04-10 09:26

Ik kreeg deze melding ook, ik heb toen gebeld met Apple developer hulp lijn (030 nummer).
Kreeg daar iemand te spreken die wat gegevens met mij doornam en toen was mijn account direct geactiveerd.

iPhone3G_Olé 08-05-10 10:06

Oké, het is net opgelost... Ik kreeg gewoon een mail van Apple dat ze de gegevens herzien hadden, en het toch gewoon lieten activeren!

thespikie 18-06-11 08:00

Hallo,

deze melding krijg ik ook. Heb afgelopen maandag een ios developer program gekocht en nog steeds niet actief.
Welke nummer moet ik bellen vanuit België?

Groetjes Jonas.

thespikie 21-06-11 11:23

Hey,

wie weet er welke nummer ik moet bellen ivm dit probleem? Ben van België.
Heb het ios developer program de 16/06/11 gekocht en nog steeds niet actief
wegens deze fout:
We are unable to activate your Apple Developer Program membership because we are unable to successfully verify your identity.

Groetjes Jonas

Whacko 21-06-11 13:14

Waarom is het altijd zo moeilijk om even ZELF de website te bezoeken... Worldwide Telephone Support - Apple Developer

thespikie 21-06-11 13:18

Hey,

Dit nummers heb ik ook gevonden maar kan die nummers niet bereiken.
Krijg enkel een soort van bezettoon of dat die nummer niet te bereiken is.

Groetjes

The Unbelievable 15-07-11 20:35

Even een kleine bump, ik heb inmiddels ook een Developer Program gekocht, ik heb de naam staan op mijn naam maar de Creditcard op die van mijn vader. Nu is het zo dat op de creditcard de initialen staan van van mijn vader, (Deze heb ik veranderd ivm privacy). Zijn initialen zijn B.A Jansen, terwijl ik Bob Jansen heb ingevuld. Dit zou opzich geen probleem zijn? Maarja ik moet mijn app insturen voordat ik weg ga en dat is al volgende week, en Apple werkt niet in het weekend.:O

Sunnyville88 16-07-11 21:37

Ik had ook dezelfde melding. Gewoon bellen, bij mij was het meteen geregeld daarna. Ik had de betaling van de enrollment via mijn persoonlijke itunes account gedaan voor mijn aparte developer ID.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.