//

Onderzoek iPhone

Onderzoek iPhone discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje geleden heb ik ergens een artikel gelezen waaruit blijkt dat mensen geen waarde hechten aan apps. Ze worden net zo gemakkelijk verwijderd als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-10, 16:06
Gijstb Gijstb is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard Onderzoek iPhone

Een tijdje geleden heb ik ergens een artikel gelezen waaruit blijkt dat mensen geen waarde hechten aan apps. Ze worden net zo gemakkelijk verwijderd als gedownload.
Kan iemand mij helpen aan een artikel of studie dat hier dieper ingaat. Ik ben bezig met een onderzoek waar ik dit zeker in kan gebruiken

Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-10, 16:22
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Is je eigen muis kapot ofzo? Je kan gewoon google gebruiken om dat op te zoeken.
  #3  
Oud 28-04-10, 16:24
sukk1e's schermafbeelding
sukk1e sukk1e is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 134
Standaard

Hangt af van de waarde en hoe makkelijk het werkt. Als het niet lekker werkt en handelingen duren te lang dan is het net zo snel eraf als het erop kwam.

Dit werd gezegd in een Apple Developer video die van de apple devloper site kwam.

Ook beetje misleiding van sommige apps in de store ook lijkt me. Het lijkt een geweldige app maar eenmaal gedownload valt het heel erg tegen.

Hieronder een business model voor apps , maar dat heeft niet echt met de duur te maken dat een gebruiker de app op de mobiel houdt.
The business models for iPhone applications | MacResearch

Ik denk ook dat je gewoon zelf moet vragen aan iPhone gebruikers waarom ze sommige verwijderen en dat verwerken in een eigen rapport?
Reageren

Labels
app, downloaden, onderzoek, verwijderen, waarde



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kosten onderzoek tbv reparatie iphone 4 brewer Koopinformatie Nederland 1 19-10-11 00:32
Informatie gevraagd over AppStore & iPhone (onderzoek) Puck84 Ontwikkelen voor iOS 17 06-03-09 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.