//

video gebruiken in app voor iPad

video gebruiken in app voor iPad discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) wie weet of het toegelaten is in een iPad (of iPhone) app video te gebruiken die EMBEDDED is? Dus geen video die gelinkt is naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-10, 12:14
guided tours guided tours is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Gent
Berichten: 40
Arrow video gebruiken in app voor iPad

wie weet of het toegelaten is in een iPad (of iPhone) app video te gebruiken die EMBEDDED is? Dus geen video die gelinkt is naar youtube, maar video rechtstreeks in de app.

Mag dit wel van Apple ?

Kan dit wel in de SDK ?

Wordt mijn app dan niet veel te groot ?

Weet iemand wat een video van 1 minuut omvat (bestaan er verschillende kwaliteiten?) ?

Heeft iemand ervaring met dit?


Dit is een serieuze vraag, omdat ik een idee heb om een iPad applicatie te laten ontwikkelen, waarbij ik korte videofragmentjes van 10 seconden wil laten tonen (in 1 app zo een 40 tal fragmentjes). Ontwikkelaars met ervaring hierin zijn welkom.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-10, 20:59
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Dit kan. Ik heb pas een app voor een client gemaakt met 50 video's er in en die is meer dan 300 MB. Wel voor de iPhone, maar dat komt op hetzelfde neer. De app is overigens nog niet gesubmit bij Apple, maar ik verwacht niet dat het problemen gaat geven. Op de iPad heb je het overigens makkelijker dan op de iPhone, want de video player uit OS 3.2 is een stuk beter dan het gare ding waar ik mee heb moeten werken. ;-)

Met MediaCoder iPod Edition (gratis app) kun je gemakkelijk video's omzetten naar het iPhone formaat.
  #3  
Oud 04-05-10, 00:58
Wunk Wunk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via ICQ naar Wunk Stuur een bericht via MSN naar Wunk
Standaard

De Jamie Oliver app doet ook embedded video's spelen, verder kun je online video's streamen via de MPMoviePlayerController..

Voorwaarde is wel dat je een video aanlevert van maximaal 64Kbit/s als je op het mobiele netwerk zit (GPRS/3G), dit kun je doen dmv de makeIphoneRefMovie tool die bij OSX zit (daarmee maak je een .mov index bestand waarmee je verwijst naar verschillende videofiles voor verschillende bandbreedtes)

De grootte van de App is niet zo heel belangrijk, maar let wel op dat als de app >20MB word, deze alleen nog maar via Wi-Fi kan worden gedownload/gekocht, niet meer via het mobiele netwerk.
__________________
- Jeroen
WM Innovations / App programmeur
  #4  
Oud 06-10-10, 15:19
Zaankantertje75's schermafbeelding
Zaankantertje75 Zaankantertje75 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gekkepietje Bekijk bericht
Dit kan. Ik heb pas een app voor een client gemaakt met 50 video's er in en die is meer dan 300 MB. Wel voor de iPhone, maar dat komt op hetzelfde neer. De app is overigens nog niet gesubmit bij Apple, maar ik verwacht niet dat het problemen gaat geven. Op de iPad heb je het overigens makkelijker dan op de iPhone, want de video player uit OS 3.2 is een stuk beter dan het gare ding waar ik mee heb moeten werken. ;-)

Met MediaCoder iPod Edition (gratis app) kun je gemakkelijk video's omzetten naar het iPhone formaat.
Hoe link je een video aan een navigatie ?
  #5  
Oud 06-10-10, 18:09
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaankantertje75 Bekijk bericht
Hoe link je een video aan een navigatie ?
Hoe bedoel je Navigatie ?
  #6  
Oud 06-10-10, 21:14
Zaankantertje75's schermafbeelding
Zaankantertje75 Zaankantertje75 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TUX2K Bekijk bericht
Hoe bedoel je Navigatie ?
navigatie applicatie dus met tableView en de navigation bar aan de bovenkant. dus dat je neit naar een 2e pagina gaat. maar gelijk een video afspeelt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone als remote gebruiken voor ipad Kaasschaaf iPad Apps 11 24-03-13 23:49
Waar ga jij je iPad voor gebruiken? matsoft iPad algemeen 27 04-10-11 20:22
kan iPad voor 3G/GPS de iPhone gebruiken? Tsjip iPad algemeen 8 30-09-11 14:32
Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ? Melvin18 iPad Apps 8 07-08-11 23:04
iPad lader gebruiken voor iPhone joblamie iPad algemeen 31 26-11-10 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:02.