//

iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store?

iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil me graag aanmelden voor het iPhone Developer Program. Helaas heb ik geen eigen creditcard.. Nu zag ik toevallig dat je het 'iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-05-10, 18:35
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store?

Hallo,

Ik wil me graag aanmelden voor het iPhone Developer Program. Helaas heb ik geen eigen creditcard.. Nu zag ik toevallig dat je het 'iPhone Developer Program' gewoon kunt bestellen in de Nederlandse Apple Store voor €79,-
iPhone Developer Program - Apple Store (Nederland)
Heeft iemand hier ervaringen mee?

Zou het evt. ook mogelijk zijn om naar een NL Apple Premium winkel te gaan en daar het 'iPhone Developer Program' aan te schaffen?

Ik zit namelijk met dat creditcard probleem..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-10, 19:04
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Gewoon via de bank betalen heb ik ook gedaan
  #3  
Oud 16-05-10, 16:37
Jelle Ages's schermafbeelding
Jelle Ages Jelle Ages is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 115
Standaard

Hoe kun je de Developers-licentie dan via de bank aanschaffen. Ik wil ook graag mijn apps publiceren, maar heb geen cc.
  #4  
Oud 16-05-10, 18:09
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Ik heb alleen maar mogelijkheden om via creditcard te betalen.
  #5  
Oud 18-05-10, 19:19
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelle Ages Bekijk bericht
Hoe kun je de Developers-licentie dan via de bank aanschaffen. Ik wil ook graag mijn apps publiceren, maar heb geen cc.
Na het kopen kwam ik in de Apple-store terecht om te betalen, toen mijn betaling verwerkt was kreeg ik een mailtje van Apple dat het allemaal rond was
  #6  
Oud 18-05-10, 20:05
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Oke bedankt.
Maar waar kun je precies betalen met je bankrekening account? Aangezien ik alleen maar kan selecteren uit creditcards?
  #7  
Oud 21-05-10, 21:51
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis² Bekijk bericht
Oke bedankt.
Maar waar kun je precies betalen met je bankrekening account? Aangezien ik alleen maar kan selecteren uit creditcards?
Ik kon gewoon betalen per bank toen ik vanuit developer.apple.com klikte op ''Register''
Inloggen met je Apple-ID en daarna kom je in de store terecht met het Developer Program keurig in je winkelmandje en dan kon ik in mijn geval keurig per bankoverschrijving betalen, betalingsgegevens kreeg ik in een mailtje van de Apple-store
  #8  
Oud 22-05-10, 00:07
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Ik kon gewoon betalen per bank toen ik vanuit developer.apple.com klikte op ''Register''
Inloggen met je Apple-ID en daarna kom je in de store terecht met het Developer Program keurig in je winkelmandje en dan kon ik in mijn geval keurig per bankoverschrijving betalen, betalingsgegevens kreeg ik in een mailtje van de Apple-store
Bedankt voor je duidelijke antwoord.
Probleem is dat ik bij betaling het volgende scherm krijg te zien:

Je ziet dat ik alleen de mogelijkheid heb tot alleen creditcard betaling. Wanneer heb jij je geregisteerd als iPhone developer, als ik vragen mag?
  #9  
Oud 22-05-10, 11:37
iMickk iMickk is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 63
Standaard

Moet je dan niet klikken op: Voor betalingsmogelijkheden na aflevering van uw Producten: klik hier.
  #10  
Oud 22-05-10, 12:02
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMickk Bekijk bericht
Moet je dan niet klikken op: Voor betalingsmogelijkheden na aflevering van uw Producten: klik hier.

Dat dacht ik ook, maar dan verschijnt de volgende tekst:
Citaat:
Indien u per credit card betaalt, bestaat de mogelijkheid om na aflevering van uw Producten te betalen. Hiervoor dient u telefonisch contact op te nemen met ons Telesales team via 0800 0200 570. De kosten van deze service bedragen vijf (5) euro. Op het moment dat wij uw bestelling accepteren, verkrijgt Apple voor het totaal bedrag van uw bestelling voorlopige goedkeuring van de credit card maatschappij. Na aflevering van uw Producten wordt uw credit card daadwerkelijk belast. U bent zonder nadere ingebrekestelling in verzuim, indien Apple het verschuldigde bedrag niet kan belasten van uw credit card. U dient ons dan tevens alle kosten te vergoeden, die wij in of buiten rechte maken ter incasso van onze vordering op u.


Ik heb ook telefonisch contact opgenomen met Apple. Volgens de medewerker kon hij het product "D4521G/A" (iPhone Developer Programa) niet vinden. Terwijl hij toch echt beschikbaar is in de Nederlandse Apple Store?! http://store.apple.com/nl/product/D4521G/A#overview

Een medewerker die over het iPhone Developer Program gaat was helaas niet aanwezig. Hij zal mij gaan contacteren..

Betaalwijze Apple Store
Citaat:
Apple biedt een aantal verschillende betalingsmogelijkheden. Wanneer uw betaling is ontvangen, krijgt u van ons per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Momenteel kunnen we slechts één betaalwijze per bestelling accepteren.
Creditcard

Als u met een creditcard wilt betalen, wordt uw bestelling gecontroleerd zodra u deze op het web plaatst. Zodra de bestelling is goedgekeurd (doorgaans nog dezelfde dag), wordt uw bestelling in behandeling genomen. Meer informatie over betaling per creditcard
Bankoverschrijving

Als u kiest voor betaling per bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling samenstellen en verzenden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Meer informatie over betaling per Bankoverschrijving
Cheque

Bij betalingen per cheque moet u rekening houden met een periode van tien werkdagen voor ontvangst van de cheque (vijf werkdagen voor verzending en vijf werkdagen voor verwerking door de bank). Meer informatie over betaling per cheque
http://store.apple.com/nl/help/payments?mco=MTM3NDg2Mjg

Laatst gewijzigd door Dennis²; 22-05-10 om 12:10.
  #11  
Oud 22-05-10, 21:34
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Ik heb even als test een iPod Shuffle gekozen, hier kan ik gewoon betalen per bankrekeningnummer.
  #12  
Oud 22-05-10, 23:09
XanderM XanderM is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard

Hey,

Ik meen me te herinneren dat ik ruim een maand terug wel met een bankoverschrijving kon betalen, toen had ik het alleen nog niet gedaan.
Nu had ik hetzelfde probleem, toen maar creditcard van een klasgenoot geleend.
Binnen 24 uur een mail terug van apple om de registratie te voltooien en nu ben ik al 2 dagen een "echte" iphone developer =P

Dus ik denk dat alleen nu nog creditcard betalingen mogelijk zijn.
  #13  
Oud 23-05-10, 13:40
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XanderM Bekijk bericht
Hey,

Ik meen me te herinneren dat ik ruim een maand terug wel met een bankoverschrijving kon betalen, toen had ik het alleen nog niet gedaan.
Nu had ik hetzelfde probleem, toen maar creditcard van een klasgenoot geleend.
Binnen 24 uur een mail terug van apple om de registratie te voltooien en nu ben ik al 2 dagen een "echte" iphone developer =P

Dus ik denk dat alleen nu nog creditcard betalingen mogelijk zijn.
Heb je geen problemen gehad met het validatieproces? Aangezien jouw gegevens anders zijn dan jouw klasgenoot?
  #14  
Oud 23-05-10, 17:27
XanderM XanderM is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis² Bekijk bericht
Heb je geen problemen gehad met het validatieproces? Aangezien jouw gegevens anders zijn dan jouw klasgenoot?
Nope, aangezien dat gewoon alleen de betaling betreft. Zolang het pakket maar gekocht is onder een eigen account/eigen naam.
  #15  
Oud 24-05-10, 20:10
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XanderM Bekijk bericht
Nope, aangezien dat gewoon alleen de betaling betreft. Zolang het pakket maar gekocht is onder een eigen account/eigen naam.
Bedankt voor je duidelijk antwoord.
Ik ben helaas bang dat creditcard betaling de enige optie is om toe gelaten te worden tot de Apple Developer Program.

Heeft er iemand ervaring met 'prepaid creditcard' betalingen o.i.d. bij de Apple Store?
  #16  
Oud 27-05-10, 20:30
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Vandaag betaling gedaan met een creditcard bij de Nederlandse Apple Store. Hopelijk ontvang ik ben 24 uur een bevestiging waardoor ik uiteindelijk iPhone Developer ben.
  #17  
Oud 28-05-10, 16:09
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Ok, ik heb gisteren de betaling voor het iPhone Developer Program afgerond. Daarna kreeg ik netjes een e-mail met daarbij de orderbevestiging.

Maar wat nu? ik heb momenteel nog geen e-mail ontvangen over het iPhone Developer Program. Iemand ervaringen?
  #18  
Oud 29-05-10, 17:13
XanderM XanderM is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard

Ik had de mail in 24 uur, maar ik heb op internet verhalen gelezen dat het soms wat langer duurt. Nu nog niet de mail binnen?
  #19  
Oud 29-05-10, 17:38
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XanderM Bekijk bericht
Ik had de mail in 24 uur, maar ik heb op internet verhalen gelezen dat het soms wat langer duurt. Nu nog niet de mail binnen?
Gisteren ontving ik een e-mail dat de bestelling wordt verwerkt.
Citaat:
Verwachte leverdatum: 28 Mei, 2010 - 01 Jun, 2010.
Maar ik heb me niet rechtstreeks ingeschreven via Apple Developer. Ik denk dat dit het probleem misschien kan zijn?
  #20  
Oud 29-05-10, 17:55
XanderM XanderM is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis² Bekijk bericht
Gisteren ontving ik een e-mail dat de bestelling wordt verwerkt.


Maar ik heb me niet rechtstreeks ingeschreven via Apple Developer. Ik denk dat dit het probleem misschien kan zijn?
Hmm, weet apple wel welk account ze moeten registreren als apple developer?
Ik had het via Apple Developer zelf gedaan, had daar ook al een account (de gratis versie). En toen een mail gekregen als factuur, en 12 uur later een mail met "Thank You for Joining an Apple Developer Program".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.