//

Ontwikkelen

Ontwikkelen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou me wel eens willen verdiepen in het maken van een iPhone app, gewoon puur voor mezelf en deze later ook kunnen gebruiken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 22:24
iRolf iRolf is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 21
Standaard Ontwikkelen

Hallo,

Ik zou me wel eens willen verdiepen in het maken van een iPhone app, gewoon puur voor mezelf en deze later ook kunnen gebruiken op mn iPhone. Nou is mijn vraag, kan ik ook een iPhone app ontwikkelen en deze op mijn iphone zetten voor eigen gebruik? Dus dan hoef ik hem niet te publiceren in itunes etc. voor 79 euro maar gewoon voor mezelf.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 23:16
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRolf Bekijk bericht
Hallo,

Ik zou me wel eens willen verdiepen in het maken van een iPhone app, gewoon puur voor mezelf en deze later ook kunnen gebruiken op mn iPhone. Nou is mijn vraag, kan ik ook een iPhone app ontwikkelen en deze op mijn iphone zetten voor eigen gebruik? Dus dan hoef ik hem niet te publiceren in itunes etc. voor 79 euro maar gewoon voor mezelf.
Ja zolang je Iphone aan een kabel aan je pc hangt kun je de app erop testen ja, wil je hem los koppelen dan niet nee, dan zul je aan de big boss moeten dokken.
  #3  
Oud 26-07-10, 00:43
SteveLeviathan's schermafbeelding
SteveLeviathan SteveLeviathan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen Bekijk bericht
Ja zolang je Iphone aan een kabel aan je pc hangt kun je de app erop testen ja, wil je hem los koppelen dan niet nee, dan zul je aan de big boss moeten dokken.
nee je kan alleen je app op een iphone installeren en testen als deze iphone als developer device bij apple is geregistreerd, dan krijg je een developer/device certificate van apple die op je iphone gezet moet worden. dat betekent dus dat je ingeschreven moet zijn bij hun betaalde developer program.
  #4  
Oud 26-07-10, 13:11
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SteveLeviathan Bekijk bericht
nee je kan alleen je app op een iphone installeren en testen als deze iphone als developer device bij apple is geregistreerd, dan krijg je een developer/device certificate van apple die op je iphone gezet moet worden. dat betekent dus dat je ingeschreven moet zijn bij hun betaalde developer program.
Het kan wel zonder die registratie, maar dan moet je een jailbreaked device hebben...
  #5  
Oud 26-07-10, 13:17
SteveLeviathan's schermafbeelding
SteveLeviathan SteveLeviathan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododedodonl Bekijk bericht
Het kan wel zonder die registratie, maar dan moet je een jailbreaked device hebben...
ja klopt, maar dat heb ik met opzet achterwege gelaten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows ontwikkelen shaquillewebgate Ontwikkelen voor iOS 2 06-03-11 12:47
[ontwikkelen][vraag] iPad ruthger2g Ontwikkelen voor iOS 3 13-12-10 19:24
App ontwikkelen in HTML Bertjj Ontwikkelen voor iOS 41 10-08-10 16:11
Medische Apps ontwikkelen friki Ontwikkelen voor iOS 23 15-05-10 12:14
App ontwikkelen wouttje07 Ontwikkelen voor iOS 9 28-04-10 10:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.