iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   FTD voor iPhone/iPad (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/66055-ftd-voor-iphone-ipad.html)

spysical 30-07-10 01:12

FTD voor iPhone/iPad
 
Hoi hoi,

Ik ben momenteel opzoek naar een iPhone app waarmee ik de FTD database kan bezoeken. Momenteel moet ik hier mijn Mac of Pc voor opstarten.

Er is een Open source versie van ftd genaamd OpenFTD.
OpenFTD - Welkom misschien dat dit helpt met evt. ontwikkeling.

Voor de mensen die niet weten wat FTD inhoud. Alle uitleg over downloaden uit binaries nieuwsgroepen! | Binaries4all Usenet handleidingen

Mvg, Spysical.

Geno 30-07-10 03:48

Ik heb FTD 4 al een beetje gezien en van wat ik heb begrepen van FTD zelf is dat het een webbased is. Dus geschikt voor alle platformen.

Wanneer FTD 4 uitkomt weet ik niet, maar zal wel spoedig zijn.

FridgeNL 30-07-10 09:44

Er was een FTD mobile in ontwikkeling en als beta online, de ontwikkelaar is er na druk van brein mee opgehouden. Ik vind het overigens zelf geen toegevoegde waarde om dit op je telefoon te hebben, het is namelijk niet mogelijk om newsleecher op te starten op mijn iPhone :p

sixel 30-07-10 12:24

Als er XML-bestanden beschikbaar zijn, zou je hiervan wel makkelijk een app voor kunnen schrijven.

Shorty007 09-08-10 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 (Bericht 505979)
Er was een FTD mobile in ontwikkeling en als beta online, de ontwikkelaar is er na druk van brein mee opgehouden. Ik vind het overigens zelf geen toegevoegde waarde om dit op je telefoon te hebben, het is namelijk niet mogelijk om newsleecher op te starten op mijn iPhone :p

Newsleecher niet maar ik gebruik sabnzbd en die kun je wel vanaf je iPhone / iPad bedienen :D dus laat maar komen die ftd 4 :P

dododedodonl 16-08-10 12:18

Je kan het toch zo maken dat je een NZBtje naar je mac/pc kan versturen in een watchfolder??

kiev 19-08-10 19:51

Idd, FTD4 icm Dropbox zou ideaal zijn.

Waltero 21-09-10 08:15

Al nieuws? I Want FTD on my iPhone!!!

MrGumshot 21-09-10 08:33

Talking about Genioussness << ik weet niet eens of ik dat correct heb geschreven.

Maar hoe mooi zou dat ook zijn FTD op je eye-Phone. :O
En laat RapidShare maar ook lekker komen op de iPhone hehehehe :L

dododedodonl 21-09-10 09:11

FTD 4.0 werkt gelikt op de iphone/ipad. Deze is namelijk web-based. De beta is nu in progress (geen plaatsen meer vrij dacht ik)...

MrGumshot 21-09-10 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dododedodonl (Bericht 565954)
FTD 4.0 werkt gelikt op de iphone/ipad. Deze is namelijk web-based. De beta is nu in progress (geen plaatsen meer vrij dacht ik)...

GVD.. xD!

For shame. Jammer jammer.

Thanks for the Headsup :)

we weten iig nu dat je FTD 4.0 kan gebruiken ermee ;D! :d

Googolplex 03-02-11 14:19

Wat is het laatste nieuws omtrent een FTD versie voor de iPhone?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.