//

Iphone app maken SDK dmv VMware

Iphone app maken SDK dmv VMware discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik ben geintereseerd in het maken van iphone apps. Voordat ik een mac wil gaan kopen wil ik eerst eens kijken of het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-10, 19:25
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Arrow Iphone app maken SDK dmv VMware

Beste Mensen,

Ik ben geintereseerd in het maken van iphone apps. Voordat ik een mac wil gaan kopen wil ik eerst eens kijken of het programmeren gaat lukken.

Zodoende draai ik Mac OSX Snow Leopard op VMware.

Ik ben bezig met het volgen van een tutorial voor het maken van een simpel "Hello World" app.
Echter loop ik tegen het volgende probleem:

Ik moet vannuit de viewcontroller.xib een lijn trekken van "File's Owner" naar een label. Dit lukt helaas niet.

In de tutorial staat dat ik de CONTROL toets (voor mij dus windows toets) ingedrukt moet houden en vervolgens "File's Owner" moet aanklikken en slepen naar het label in view mode, echter trekt hij geen lijn en gebeurt er niks..

Wat doe ik verkeerd?!!????

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-10, 19:54
christiaan48 christiaan48 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik gebruik ook snow leopard via vmware. je moet niet de windows toets gebruik, maar de ctrl-toets (helemaal links onder). Je kan ook gewoon slepen door de rechter muisnknop ingedrukt te houden
  #3  
Oud 31-08-10, 20:06
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christiaan48 Bekijk bericht
Ik gebruik ook snow leopard via vmware. je moet niet de windows toets gebruik, maar de ctrl-toets (helemaal links onder). Je kan ook gewoon slepen door de rechter muisnknop ingedrukt te houden
Je hebt helemaal gelijk!! Super bedankt.. ik ben hier al gewoon 2 uur mee bezig ( als het niet langer is)
Thanks man!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App, scrollen dmv bolletjes springboard, naam app? desonnaville Jailbreak apps en thema's 11 04-09-12 17:57
Iemand die SDK draait in VMWare? Geno Ontwikkelen voor iOS 5 26-01-10 13:04
Zelf een app maken/Basisfuncties SDK Doblie Ontwikkelen voor iOS 9 18-06-09 10:16
[802.1X] dmv SDK mogelijk? Daros Wi-Fi 9 16-03-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.