iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Welke versie sdk voor 3.1.2 (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/73281-welke-versie-sdk-voor-3-1-2-a.html)

sentmen 29-09-10 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wubbe (Bericht 573055)
Hee, het is wel een Apple hoor! Dvd er in en alles gaat verder vanzelf.

Ja maar ik bedoel office, mijn website software (FTP client enz.), flash, firefox, hyves desktop, enz. enz. En nartuurlijk al mijn foto's, muziek, en mijn films. Ik ben nu btw. ook bezig met de film van de vakantie aan het afwerken.

sentmen 29-09-10 15:12

Nog even een hele erge noob vraag want ik zie het zelf niet. Stel dat je de mac opstart en inlogt. Zie je dan iets zonder iets aan te klikken ofzo aan het bureaublad of het een 10.6 of een 10.5 is? Ik weet wel dat als je onderaan met de rechter muisknop (gaat zo moeilijk bij een magic mouse zonder knoppen:d) dat 10.5 dat menu wit is en bij 10.6 het zwart is;)

wubbe 29-09-10 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sentmen (Bericht 573058)
Ja maar ik bedoel office, mijn website software (FTP client enz.), flash, firefox, hyves desktop, enz. enz. En nartuurlijk al mijn foto's, muziek, en mijn films. Ik ben nu btw. ook bezig met de film van de vakantie aan het afwerken.

Ja, en?
Als ik zeg "DVD er in en alles gaat vanzelf" dan bedoel ik ook "DVD er in en alles gaat vanzelf". Je hoeft niks met je ftp client, firefox en foto's. Nogmaals: Alles gaat vanzelf

sukk1e 29-09-10 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sentmen (Bericht 573059)
Nog even een hele erge noob vraag want ik zie het zelf niet. Stel dat je de mac opstart en inlogt. Zie je dan iets zonder iets aan te klikken ofzo aan het bureaublad of het een 10.6 of een 10.5 is? Ik weet wel dat als je onderaan met de rechter muisknop (gaat zo moeilijk bij een magic mouse zonder knoppen:d) dat 10.5 dat menu wit is en bij 10.6 het zwart is;)

De meeste mensen kijken naar de info "about this mac" lijkt me?
Daarvoor hoef je het bureaublad niet aan te klikken, alleen het menu :P

En hoezo wil je dat eigenlijk kunnen zien zonder iets aan te klikken?

TUX2K 29-09-10 16:09

Net even ingelogged en bij mij gaat alles goed, het lijkt als of hij de style sheet niet laad bij jou.
En wubbe zegt klopt gewoon, dvd er en klaar, het is update geen reinstall.

sentmen 29-09-10 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sukk1e (Bericht 573072)
De meeste mensen kijken naar de info "about this mac" lijkt me?
Daarvoor hoef je het bureaublad niet aan te klikken, alleen het menu :P

En hoezo wil je dat eigenlijk kunnen zien zonder iets aan te klikken?

Was gewoon een intresse vraag.

sentmen 29-09-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TUX2K (Bericht 573109)
Net even ingelogged en bij mij gaat alles goed, het lijkt als of hij de style sheet niet laad bij jou.
En wubbe zegt klopt gewoon, dvd er en klaar, het is update geen reinstall.

Sinds wanneer kan dat? En kan ik ook de dvd gebruiken van de mac met 10.6 die we ook hebben? Of is die speciaal gebasseerd op de nieuwe mac?

sentmen 02-10-10 18:32

Maar weer even ter zake. Ik wil iPhone sdk 3.1.3 downloaden maar volgens mij is hij verwijderd van de apple site. Heeft iemand een linkje waar ik hem toevallig kan downloaden?

sentmen 02-10-10 18:35

Hee. Ik heb hem nu. Allemaal bedankt voor alle tips!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.