iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Hoe compile ik iets voor cydia? (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/73769-compile-iets-voor-cydia.html)

sentmen 03-10-10 13:32

Hoe compile ik iets voor cydia?
 
Hallo,

Ik heb nu een app gemaakt. Ik heb een eigen repo, maar ik wil het op mijn eigen repo zetten, maar hoe compile ik het daarvoor?

Groeten Sentmen.

Kets 03-10-10 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sentmen (Bericht 575950)
Hallo,

Ik heb nu een app gemaakt. Ik heb een eigen repo, maar ik wil het op mijn eigen repo zetten, maar hoe compile ik het daarvoor?

Groeten Sentmen.

We gaan er van uit dat je Mac OSX gebruikt ? zoek even op google, bij een eigen repo maken staat meestal hoe je moet compile =)

King1987 03-10-10 17:22

Dan is dit behoorlijk interessant leesvoer voor je.

How to Host a Cydia™ Repository - Jay Freeman (saurik)

sentmen 03-10-10 22:41

@kets Tuurlijk gebruik ik mac. Anders kan ik toch helemaal niet beginnen met het developpen voor de iPhone? Mischien is het handig als je even naast mijn naam kijkt.

sukk1e 04-10-10 08:22

w00t offtopic,
Je hebt snel een app gemaakt aangezien je vorige week net begonnen was. goed bezig!

sentmen 04-10-10 12:23

@sukk1e Ja hè? Ik heb nu even snel een app gemaakt. Er zitten nog wel veel bugs in maarja. Het is een begin. Ik kan al redelijk pup/c++ dus de basis kennis van programmeren ken ik al.

@king1987 Dankje voor die site. Ik ga hem straks even doornemen en kijken of het een beetje lukt.

sentmen 04-10-10 12:30

Ik maak eigenlijk alleen een app voor een paar kameraden. Het gaat om informatie wat voor bijna iedereen niet belangrijk is (niet dat het geheime informatie). Mag ik het ook op een repo zetten? Want eigenlijk heeft bijna niemand er wat aan. Mischien 200 mensen op de wereld.

sukk1e 04-10-10 12:35

Ja vast wel. Ik had ooit iets ontwikkeld waar je simpel een watermerk kreeg op een foto.

Dit watermerk was ook hardcoded en de owner zei, stuur maar op, ik zet hem erop.

Dus denk dat het vast wel kan als je hem lief aankijkt en kusje geeft.

sentmen 04-10-10 12:41

Ja zeker een kusje geven via de webcam. Maar volgens mij kan je ook een eigen repo maken. Is dat moeilijk? Want ik heb geen zin om er uren mee bezig te gaan want ik heb ook mijn studie. Maar als het in 1 uurtje kan kan iemand mij vertellen hoe enzo?

Whacko 04-10-10 12:45

King heeft je al een link gegeven waar alles staat?

sentmen 04-10-10 12:50

Ik bedoel wat anders. In cydia is een optie om een url in te voeren. Die bedoel ik met die vraag.

Bomans 04-10-10 12:53

MyRepoSpace.com - Create your Free Cydia Repository

sentmen 04-10-10 14:34

Voor deze topic heb ik alles wat ik wou weten. Alles werkt nu. Ik heb nu een eigen app op het internet. Bedankt allemaal!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.