iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Verzoek tot ontwikkelen APP (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/78615-verzoek-ontwikkelen-app.html)

meijermargreet 27-11-10 12:21

Verzoek tot ontwikkelen APP
 
Beste ontwikkelaars

Ik zoek me suf en kan het niet vinden.
Zal zeker niet de enige zijn die behoefte heeft aan soortgelijke APP

Wie wil de uitdaging aan gaan om mij (en andere) te helpen???

Ik wil een mailapp, die mappen heeft
ja, die zijn er alleen zijn die geschikt voor exchangemail of gmail enz

Ik wil gewoon een outlook/entourage-achtige app.


Zit bij Planet mail (tegenwoordig bekend als KPNmail)

Ik wil mijn mail in mapjes kunnen doen, voor die mails die ik wil bewaren.
Nog mooier is dat dit samen werkt en als ik mail op laptop lees, deze op Iphone en Ipad op gelezen komen (zoals het met exchangemail werkt)
Ik denk nl niet dat ik een eigen mailserver ga kopen en vind dit met alle Ip-achte echt een tekortkoming

Hoop dat iemand hier wat mee kan
Hoor het graag! :)
Groetjes Margreet

XIII 27-11-10 12:34

Dat komt omdat je het aan de server kant (dus niet een App) moet oplossen, met (inderdaad) IMAP of Exchange...

meijermargreet 27-11-10 13:11

Uhhhh maar dat lukt (mij) dus niet met planet?...
IMAP?

jemmie 27-11-10 13:54

Je kan er voor kiezen om al je mail te laten forwarden naar gmail. en van daar uit werken.

meijermargreet 27-11-10 17:52

Dus dat iemand app kan maken moet ik vergeten?

XIII 27-11-10 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meijermargreet (Bericht 606329)
Dus dat iemand app kan maken moet ik vergeten?

Waarschijnlijk wel...

haroldv 28-11-10 07:54

Wat je wil, kan namelijk al, via gmail, met behoud van je kpnmailadres. Het is ff puzzelen, maar niemand heeft dan door dat jij via gmail werkt, behalve jij. Zelfs de verstuurde mail, kan verstuurd worden, als kpnmail. Kortom: het is er al

Whacko 29-11-10 11:02

Volgens mij is KpnMail POP3. Dit moet je wel degelijk aan de client kant oplossen. Want in tegenstelling tot IMAP, is het niet bedoeld om je mail op de server te bewaren. Het kan wel, maar volgens mij kan je geen mappen op de server beheren.

De standaard mail app kan toch gewoon POP3 mail lezen of ben ik nou gek? en daarmee kan je ook gewoon mail in mapjes stoppen dacht ik.

meijermargreet 29-11-10 19:20

Hoi

Wil niet zeggen dat je gek bent, zou niet durven :-)
Je mail lezen is geen probleem.
Je hebt postvak in, verzonden en prullenbak... meer niet en ik zou niet weten hoe je die kan/moet maken, daar gaat het me dus om

Maar suggesties zijn welkom
Ja KPN is POP3 en je hebt webmail, via je account kan je bepalen hoe lang je de mail daar wilt laten staan, maar mappen die je daar hebt, komen niet mee naar je mail, alles komt in postvak in

Groetjes Margreet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.