iTunes Connect Contracts discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) nee precies boeken helpen meestal ook niet veels te veel leeswerk en dan ben je al vergeten wat er in het vorige hoofdstuk stond haha. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee precies boeken helpen meestal ook niet veels te veel leeswerk en dan ben je al vergeten wat er in het vorige hoofdstuk stond haha. maar is het downloaden van dat programma om een app te maken wel gratis? want dan kan ik daar alvast een beetje mee beginnen. Hoe heet jou app trouwens?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De SDK is gratis te downloaden, maar als je echt een App in de AppStore wil moet je $99/jaar betalen.
Meer info lees je hier: iOS Developer Program - Apple Developer Doe dat vooral, want ik heb de indruk dat je het zwaar onderschat...
|
|||
|
|||
ik kan niet echt vinden waar je SDK kan downloaden of ik zoek heel erg verkeerd....
kan iemand me een direkte link sturen! thanks |
|
||||
|
||||
Registreer je hier maar als Apple Developer:
iOS Dev Center - Apple Developer Daarna vind je de SDK in de download sectie. |
|
|||
|
|||
Volgens mij kan het niet op windows. In ieder geval niet via Apple. En programeren is best moeilijk, maar als je tijd en geduld hebt kun je het wel leren.
|
|
||||
|
||||
De SDK is er inderdaad alleen voor Mac OS/X.
|
|
|||
|
|||
Mijn app heet trouwens ball game maar staat in de wacht bij de reviewers bij Apple dus het zal niet lang meer duren voordat hij te downloaden is.
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik heb in iTunes Connect nu de Contact Info en Bank Info ingevuld, de Tax hoefde niet. Nu staat er rechts echter wel gewoon pending tax, en ik kan nog steeds geen betaalde apps invoegen. Hoe veranderd dit? Thanks alvast!
|
|||
|
|||
Ik weet niet of je het al weet, maar je moet deze ook invullen, je moet dan 2x nee zeggen op de vragen die ze stellen en dan je gegevens invullen, dan ben je klaar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Connect to iTunes scherm | ejo1971 | iTunes | 5 | 12-08-10 18:57 |
connect to itunes | remcokg | iTunes | 3 | 04-07-10 18:10 |
Rekeningnummer in iTunes Connect | Geno | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 03-04-10 21:34 |
Windows: Vast in connect to itunes. | Jaspernl | iTunes | 0 | 23-03-10 16:22 |
Mac OS X: Please Connect to iTunes HELP!!! | mischariemersma | iTunes | 0 | 13-07-08 18:23 |
|
|