//

welk forum voor samenwerking voor productontwikkeling?

welk forum voor samenwerking voor productontwikkeling? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) waar kan ik het beste terecht voor een uitnodiging aan iemand of groep voor samenwerking voor productontwikkeling? Ik had hier een posting gemaakt, maar wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-11, 19:32
joostje joostje is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 46
Smile welk forum voor samenwerking voor productontwikkeling?

waar kan ik het beste terecht voor een uitnodiging aan iemand of groep voor samenwerking voor productontwikkeling?
Ik had hier een posting gemaakt, maar wordt op m'n vingers getikt, omdat het een vacature zou zijn. Ben ik het niet mee eens, maar goed (het is ook niet mijn forum ...).

Kan iemand mij een referentie geven waar ontwikkelaars (in spé) dan wel initieel virtueel kunnen ontmoeten?
Dank alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-11, 19:22
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Hey!

Ik ben ook zeg maar naar zoiets op zoek. Ben zelf een newbie is xcode en de hele mikmak. Heb onderhand een aantal tutorials gevolgd en wat gelezen. Maar volgens mij leer je ook een heleboel door ervaring op te doen samen met andere newbie devs Mij lijkt het in ieder geval heel erg leuk/educatief om met iemand samen een appje te maken! Heb je onderhand al wat gevonden?

iFajar
__________________
iPhone 4 16 GB!
  #3  
Oud 26-11-11, 18:18
freekfc freekfc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar freekfc
Standaard

Hi,

Ik heb eigenlijk hetzelfde. Alleen zoek ik iemand die de app zou willen bouwen, aangezien ik 0,0 verstand heb van het coderen.
Ben nu al even bezig met het design van de app.

Freek.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welk accesspoint voor Ipad? aeng iPad algemeen 2 27-08-10 20:08
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 01:25
Welk programma voor jailbreak is beter? Tjainie Archief 2 03-06-08 21:05
welk mobieltje ruilen voor iPhone? pietsnot Koopinformatie Nederland 5 11-02-08 23:19
Wat doet welk programma voor je iPhone 1.1.1 kingster Unlock [archief] 5 27-10-07 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.