//

URL in app openen bij starten app

URL in app openen bij starten app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Allereerst wil ik even kwijt dat ik een beginneling ben wat betreft Objective-C. Na het lezen van wat boeken vond ik het tijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-11, 21:32
DJ14 DJ14 is offline
• iOS 7.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 121
Standaard URL in app openen bij starten app

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik even kwijt dat ik een beginneling ben wat betreft Objective-C. Na het lezen van wat boeken vond ik het tijd worden om wat in te praktijk te gaan brengen. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan: ik wil graag een app maken die een webpagina van een server ophaalt , welke vervolgens wordt geopend bij het opstarten van de app, zonder dat mobile Safari verschijnt. Hoe moet ik dit doen? Kunnen jullie me misschien op weg helpen? Kan dit in Objective-C of ook met behulp van PhoneGap?

Bij voorbaat heel erg bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-11, 22:22
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Kijk even naar UIWebView. Daarmee kan je webpagina's openen in een app zonder safari.
  #3  
Oud 02-02-11, 20:03
DJ14 DJ14 is offline
• iOS 7.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 121
Standaard

Opgelost, thnx
Reageren

Labels
iphone, url



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app om iphone photo app bij te werken light Jailbreak apps en thema's 1 09-05-11 23:44
iPhone kan phone app niet starten rem4rk4ble iPhone Apps 9 09-11-10 23:23
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 17:06
Korte URL invoering, met welke app? Illias_070 Archief 3 31-08-09 16:17
Muziek: iPod functie 3Gs: muziek valt weg bij openen andere app dirkuijt Muziek, foto & video 1 19-08-09 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.