//

Error bij Build en Run na toevoegen images

Error bij Build en Run na toevoegen images discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Via Project-->Add to Project heb ik twee eigen afbeeldingen van mijn computer toegevoegd. Vervolgens heb ik in Interface Builder elk tab item een eigen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-11, 20:06
DJ14 DJ14 is offline
• iOS 7.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 121
Standaard Error bij Build en Run na toevoegen images

Hallo,

Via Project-->Add to Project heb ik twee eigen afbeeldingen van mijn computer toegevoegd. Vervolgens heb ik in Interface Builder elk tab item een eigen afbeelding gegeven. Wanneer ik dan weer in Xcode op Build en Run druk krijg ik de volgende errors (ik krijg hem 2 keer, voor elke afbeelding 1 keer):

No such file or directory
Command /Developer/Library/PrivateFrameworks/DevToolsCore.framework/Resources/pbxcp failed with exit code 1

Wat doe ik verkeerd bij het toevoegen van afbeeldingen van mn Mac? Moeten deze soms eerst nog in een aparte map? Staan er instellingen verkeerd?

Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-11, 20:05
DJ14 DJ14 is offline
• iOS 7.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 121
Standaard

Probleem opgelost, weet nog steeds niet waardoor het kwam, maar wat ik nu doe is afbeeldingen toevoegen aan Xcode project door deze afbeeldingen eerst op het bureaublad te plaatsen, en vervolgens te slepen naar de "Resources" folder in Xcode.
  #3  
Oud 04-02-11, 09:15
iMidas iMidas is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Heemstede
Berichten: 63
Standaard

Ja inderdaad dat kan je bteer doen en altijd copy to resources (ofzo ik zit nu niet achter me xCode mac) anders als je hem verplaatst op je computer vind xCode hem niet meer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Device not eligible for requested build ERROR sponsbob20 Jailbreak 5 30-07-10 15:19
tableview toevoegen als subView bij de UIApplication ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 1 13-08-09 22:13
Windows: 7 build (Build 7100), iTunes 8.2.0.23 (fout 11556) vlijmen iTunes 3 25-06-09 13:41
Error: Website toevoegen aan Homescreen DDMW iPhone Apps 1 03-04-08 01:07
Customize - images/sounds toevoegen mrmark Jailbreak apps en thema's 0 23-10-07 04:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.