iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Van xcode naar App Store/Cydia? (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/84044-xcode-naar-app-store-cydia.html)

SoundRuler 05-02-11 15:11

Van xcode naar App Store/Cydia?
 
Hallo allemaal,

ik heb een simpele applicatie gemaakt, waarin een .html pagina geopend wordt. Gewoon om even te kijken hoe dat nou in zijn werk gaat.
Nu wil ik deze uploaden naar de App Store, en nog liever naar Cydia, maar ik weet niet hoe, want ik lees allerlei berichten dat je submappen moet maken, en een *.app bestand moet hebben, maar ik heb enkel een xcode project.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe dit in zijn werk gaat?

Alvast bedankt.

Nikooos 05-02-11 16:45

Staat een perfecte howto in de developer site van apple. Ik neem aan dat je developer bent, anders kan je niets uploaden naar de appstore.

En ik denk overigens ook niet dat apple zo'n app toe gaat laten in de appstore. Over Cydia weet ik niets.

Dreissen 05-02-11 19:20

Wat hierboven al te lezen valt, Apple gaat jou applicatie nooit goedkeuren als hij alleen maar een .html pagina weergeeft.
Je begrijpt toch wel dat de app enige functionaliteit moet hebben.
En ben je wel een Apple developer, heb je een program gekocht voor 79 euro want daar lijkt het niet op aangezien je nog niet echt veel ervaring hebt gezien dat je wat wilt proberen.

jm1996 06-02-11 11:16

zo krijg je hem in cydia.

via bigboss..

deze site:

BigBoss Cydia Repository | iPhone News, Help and Guides


en dit zegt hij op z'n site
Developers, I will host your apps. Apple decline your app? I will host it. I offer same day updates in the largest community source for Cydia 2.0. If you are interested in free hosting, submit your package here or you can contact me


op de site kan je op contact me klikken.

oke?

SoundRuler 06-02-11 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jm1996 (Bericht 637722)
zo krijg je hem in cydia.

via bigboss..

deze site:

BigBoss Cydia Repository | iPhone News, Help and Guides


en dit zegt hij op z'n site
Developers, I will host your apps. Apple decline your app? I will host it. I offer same day updates in the largest community source for Cydia 2.0. If you are interested in free hosting, submit your package here or you can contact me


op de site kan je op contact me klikken.

oke?

Bedankt dat jij wel moeite neemt om me te helpen, i.p.v. alleen dat gejammer of je wel developer bent! thx!:)

jm1996 06-02-11 11:19

(je hebt geen iphone?? hoe heb je het dan getest???)

SoundRuler 06-02-11 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jm1996 (Bericht 637727)
(je hebt geen iphone?? hoe heb je het dan getest???)

Ja 'k heb wel een iPhone maar die gebruik ik niet (a)
deze app is voor de iPad bedoeld.. sorry, dat had ik er niet bij gezet.

Nikooos 06-02-11 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SoundRuler (Bericht 637725)
Bedankt dat jij wel moeite neemt om me te helpen, i.p.v. alleen dat gejammer of je wel developer bent! thx!:)

Gejammer! Ik vertel gewoon alleen wat ik weet hoe je een app in de appstore kan krijgen en dan nog gaan lopen zeuren ook. Mafklapper..

jm1996 06-02-11 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 638255)
Gejammer! Ik vertel gewoon alleen wat ik weet hoe je een app in de appstore kan krijgen en dan nog gaan lopen zeuren ook. Mafklapper..

Rustig, hij dacht dat je wat anders bedoelde namelijk dat jij vroeg of hij apps ontwikkeld...

Maar die vraag sloeg ook nergens op hè..

Anders kan je geen xcode krijgen..

Maar hier gaat het niet om..

Nikooos 07-02-11 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jm1996 (Bericht 638263)
Rustig, hij dacht dat je wat anders bedoelde namelijk dat jij vroeg of hij apps ontwikkeld...

Maar die vraag sloeg ook nergens op hè..

Anders kan je geen xcode krijgen..

Maar hier gaat het niet om..

Ik geef gewoon antwoord op 1 van zijn vragen en dan gaat hij zeggen dat er wordt gejammerd. Beetje ondankbaar..

wubbe 07-02-11 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jm1996 (Bericht 638263)
Maar die vraag sloeg ook nergens op hè..
Anders kan je geen xcode krijgen..

De vraag sloeg wél ergens op. Iedereen kan zich aanmelden en XCode 'krijgen'.

Maar daarmee ben je nog geen developer. En dat was wat psychonikeo bedoelde.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.