Geluid simulator kapot discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Eerst deed mijn geluid het perfect, maar nu niet meer. De simulator hoor ik helemaal geen geluid meer. Wat moet ik doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid simulator kapot
Hallo,
Eerst deed mijn geluid het perfect, maar nu niet meer. De simulator hoor ik helemaal geen geluid meer. Wat moet ik doen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat het geluid van je computer wel aan? Stomme vraag misschien, maar dat is het geluid van je simulator natuurlijk.
|
|||
|
|||
Ja die staat aan ja!
|
|
|||
|
|||
Hoe controleer jij of de simulator geluid maakt?
|
|||
|
|||
Gewoon een code van een muziekje toepassen, die het op de iPhone doet en de simulator niet?
|
|
|||
|
|||
In het verleden deed de Simulator geluid niet altijd goed, voornamelijk OpenAL. Met de laatste paar versies van de SDK schijnt het een stuk beter te werken.
Maar waarschijnlijk doe je iets fout in je code... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Speaker kapot / Maar aan een kant geluid | RivaDemey | iPhone algemeen | 15 | 15-01-11 00:54 |
GPS Simulator | sukk1e | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 30-08-10 10:37 |
iOS4 Simulator resolutie. | pposthoorn | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 27-08-10 11:59 |
Muziek: iPhone speaker&geluid, slecht of kapot? | edward007 | Muziek, foto & video | 16 | 09-11-07 22:31 |
|
|