iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   App idee (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/86375-app-idee.html)

iMidas 09-03-11 22:18

App idee
 
Hallo,

Heeft iemand hier een idee voor een leuke app?

Groeten Midas

nop 11-03-11 09:41

Wees creatief en verzin zelf iets zou ik zeggen :D

Nikooos 11-03-11 09:50

Ik heb wel een idee, denk een miljoenenapp.. Ik zal m zo ff uittypen zodat iedereen hem kan lezen! :O

shaquillewebgate 11-03-11 17:22

Omdat met Apps in de meeste gevallen goed geld mee valt te verdienen delen niet zoveel mensen hun idee denk ik..

Hollance 11-03-11 17:30

Ik heb nog wel een idee voor een spelletje. Het is een "word game", dus een spelletje met woorden. Het heeft te maken met het principe dat je woorden nog steeds kunt lezen als alle letters door elkaar gehusseld zijn, behalve de begin- en eindletters. Als je dat aanspreekt wil ik het hele idee wel uitleggen. Ik heb zelf geen tijd om het te maken, dus ik vind het prima als iemand anders ermee aan de slag gaat. ;-)

Hollance 11-03-11 19:12

Nog een ander idee: "Opinions". Je kent vast wel de polls op forums. Maar dan in een app!

Als je de app start, krijg je een willekeurige poll te zien. Je maakt je keuze door op een button te tappen, en ziet vervolgens wat andere mensen kozen.

Als je elke keuze een kleur geeft, en de GPS locaties van de gebruikers opslaat, kun je op een 3D wereldbol laten zien hoe de meningen geografisch verdeeld zijn.

Je kunt ook zelf polls maken, zodat andere mensen hierop kunnen stemmen.

Eventueel met een social networking onderdeel erin zodat je kunt zien wat je vrienden voor mening hebben.

Morse92 16-03-11 10:47

Een familie track systeem, je zorgt voor een gesloten systeem dat alleen mensen toe laat als de 'admin' van de familie dit wil. Het werkt als volgt, zorg dat paps en mams hun kinderen kunnen volgen via GPS/Wi-Fi (nadeel Wi-Fi is natuurlijk niet overal en je krijgt een beetje een 'big brother is watching you' gevoel) idee kun je zelf denk ik wel verder uitwerken ;-)

Jeroen0704 04-05-11 23:21

Een app voor een pretpark waarop je de wachttijden van de attracties kan zien. Dit moet dan natuurlijk wel in samenwerking met het pretpark, maar lijkt me erg handig zodat je niet eerst naar een attractie loopt en als je er eindelijk bent een bordje ziet staan dat je 90 minuten moet wachten.

wubbe 05-05-11 10:06

Misschien zelf een pretpark benaderen?
Ik denk zelf dat het een hele nuttige app kan worden.

Heb nu effe geen tijd maar vind het een super idee.

Jeroen0704 05-05-11 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvagusta (Bericht 670641)
Misschien die gasten bij die AppID | Verdien aan je App Idee! ?

Goed idee, ik heb het er net ingediend.
Ben zelf ook een developer, maar heb er op het moment ook geen tijd voor.

EDIT:
Het idee is afgekeurd omdat het organisatorisch tov inkomsten niet rendabel is (indien al haalbaar)

bpixel 08-07-11 22:29

heeft die midas de ideenen nu gebruikt
ps chek mijn dagboekje de komende weken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juli 2011 om 21:34 ----------

owja heb net gecheckt die opiones ofzo bestaat al maar dan heet het
opiniaded ofzoiets was gaaf iedee trouwens

Opinionaided voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.