xcode iPad 2 vraag discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk, als mijn udid geregistreerd is bij iemand (ik vraag hier niet aan iemand om dit voor mij te doen), dat ik dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
xcode iPad 2 vraag
Is het mogelijk, als mijn udid geregistreerd is bij iemand (ik vraag hier niet aan iemand om dit voor mij te doen), dat ik dan met mijn pc met xcode wat zelf gemaakte apps enz kan installeren zonder met zijn account in te loggen of dat ik zijn account gegevens moet hebben?? Wil graag wat dingen proberen, maar wist niet of dit zou kunnen ( zonder zijn wachtwoord enz. dan) Mocht dit kunnen, hoe kan ik dit dan makkelijk doen?
Alvast bedankt, Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Om apps te installeren via Xcode heb je een betaald developer account voor nodig. Dus je moet inloggen.
|
|||
|
|||
Dus als ik hem bij een vriend laat registreren, moet ik perse met zijn account inloggen om een app te installeren, en is het niet voldoende om alleen een geregistreert udid te hebben? Bedankt voor je reactie.
|
|
||||
|
||||
En je vriend overtreedt de regels van Apple (die hij heeft ondertekend) als hij dit doet...
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders is het niet...
|
|||
|
|||
Oke, mijn vriend had mijn udid al geregistreerd, alleen krijg ik nu dit; Code Sign error: The identity 'Real Apple Code Sign Here' doesn't match any valid certificate/private key pair in the default keychain. Wat moet ik nu doen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een udid code alleen is niet voldoende. Je hebt ook een certificaat nodig die je dient te installeren op jouw pc. Dit certficaat is gekoppeld aan jouw (betaalde) developer account.
|
|
|||
|
|||
Je kunt het volgende doen:
1. Maak een gratis developer account aan. 2. Laat je vriend jou "inviten" als member in het development team. 3. Maak Certificaten en provisioning profiles voor jou aan. 4. ontwikkelen maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multitask gestures op iPad via Xcode (Mac). | MauroDG | iPad algemeen | 9 | 15-04-11 22:11 |
ipad 1 vraag | pinokkia | iPad algemeen | 2 | 05-03-11 19:17 |
iPad Wi-Fi vraag | Deacon | iPad algemeen | 19 | 19-06-10 12:37 |
Ipad applicaties maken met Xcode v 3.1.2 | koninglol | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 28-04-10 17:28 |
|
|