//

Google SDK

Google SDK discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) HoiHoi, Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met Google 's SDK? Ik probeer deze dus te installeren, om software te kunnen schrijven voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-08, 22:04
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard Google SDK

HoiHoi,

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met Google's SDK?
Ik probeer deze dus te installeren, om software te kunnen schrijven voor Google's Android, maar het installeren lukt niet helemaal.

Ik volg deze handleiding: Installing the SDK - Android

Alle bestanden heb ik gedownload en geïnstalleerd, alleen hier gaat het mis: Installing the SDK - Android
Bij Installing the Eclips plugin.
Als ik stap 4 uitvoer en finish doe, kan ik daarna niet meer op Next klikken, die button is inactief. Nu dacht ik, het komt doordat ik de bestanden van de plugin niet in de juiste map heb gesleept (allemaal .rar mappen), dus die heb ik daar even neergezet. Toen deed hij het nog steeds niet. Toen had ik alle .rar mappen daar uitgepakt (gewoon in folders), en toen kon ik dat hele eclips niet meer openen, toen kreeg ik een hele lange foutmelding...
Nou, ik heb net dus alle uitgepakte folders verwijderd, en ik kan hem weer openen.. maarja, hoe installeer ik nu die plugin?

Heeft iemand hier ervaring mee?

EDIT
Ik heb de Android Developer Tools wel kunnen installeren, alleen als ik Android Editors wil installeren, zegt hij dat hij een bestand in de plugins folder mist, terwijl ik die er gewoon in heb gezet, en heb uitgepakt... Dus ik weet het echt niet..



EDIT
Heb 'm dan maar zonder die plugin geïnstalleerd. Ik kan hem nu in ieder geval gewoon gebruiken, incl. de emulator.

__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD

Laatst gewijzigd door BadSide; 08-03-08 om 11:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-08, 16:35
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Waarom is dit eigenlijk verplaatst naar Ontwikkelen voor de iPhone? Want... ik heb het dus over Google's SDK voor Android.

Maar zijn er nog mensen met ervaring hiermee?
  #3  
Oud 11-03-08, 16:46
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

waarschijnlijk niet aangezien het niet eens nog uit is...I could be wrong though...
  #4  
Oud 11-03-08, 16:47
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
waarschijnlijk niet aangezien het niet eens nog uit is...I could be wrong though...
Android is nog niet uit, maar de SDK al wel.
Je kunt een Android Emulator downloaden, waarop je dus kan zien wat je maakt.
  #5  
Oud 28-03-08, 16:04
friskyrex friskyrex is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 32
Standaard

En dit is dan volledig programmeren in java zeker? Daar wil ik wel eens mee beginnen. Om meteen met objective-C te beginnen voor de iphone, heb ik niet zo veel motivatie voor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google flipjevandejam Jailbreak apps en thema's 4 12-09-08 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.