//

App ontwerpen, update naar nieuwe xCode

App ontwerpen, update naar nieuwe xCode discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje voor de app-developers die hier ervaring mee hebben. Ik heb een app gemaakt in een oude xCode versie, met een oude iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-04-11, 15:19
bluecola bluecola is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 84
Standaard App ontwerpen, update naar nieuwe xCode

Even een vraagje voor de app-developers die hier ervaring mee hebben.
Ik heb een app gemaakt in een oude xCode versie, met een oude iPhone SDK versie. Vervolgens update ik xCode en de iPhone SDK naar de nieuwe versie, de code is gewoon prima. Hoe zorg ik nu dat xCode de app herkent als een app die geschikt is voor (in dit geval) iOS 4.3 ipv iOS 4.1?

Alvast bedankt,
Marijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-11, 16:43
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

Dat is niet nodig, je kan je oude project gewoon open in de nieuwe XCode.

Oudere apps draaien open nieuwe iOS versie werkt gewoon, je kan enkel instellen wat de minimal iOS versie meot zijn.


Als je vervolgens je project selecteerd (XCode 4 bovenaan) kan je daar jhe Deplyment Target kiezen.
Kies heir altijd een zo laag mogelijk versie die zou moeten werken, vaak is dat nu 4.0.
In de tab "Build Settings" kan je de Base SDK slecteren, heir zou je het beste de optie "Latest iOS" kunnen selecteren.

Dat zou hem moeten doenn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van xcode naar App Store/Cydia? SoundRuler Ontwikkelen voor iOS 10 07-02-11 14:51
iPhone 1e gen.: Update naar nieuwe versie jvd1971 Unlock 1 11-08-10 17:21
Xcode naar iPhone (Jailbreak) The Unbelievable Ontwikkelen voor iOS 6 13-06-10 17:06
iconen voor iPhone app ontwerpen niels_ego Ontwikkelen voor iOS 4 01-03-10 15:50
Nieuwe ontwerpen iPhone? sMilez Archief 3 22-03-09 11:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.