//

Archive valideren en submitten

Archive valideren en submitten discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) dag allen, Ik heb een probleem met het valideren (en dus ook submitten) van mijn app. Tot en met een Archive aanmaken gaat alles goed. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-11, 19:35
Guest-20210311003849
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Archive valideren en submitten

dag allen,

Ik heb een probleem met het valideren (en dus ook submitten) van mijn app. Tot en met een Archive aanmaken gaat alles goed. Maar als ik het wil valideren, dan komt onderstaande foutmelding:



Op het internet heb ik wat gezocht en ik kwam op deze site uit:
iphone - Xcode iOS organizer submit to app store yields "The archive is invalid" error - Stack Overflow

Maar niks dat helpt. Ik heb dit allemaal geprobeerd:
- XCode helemaal verwijderd via de terminal en opnieuw geinstalleerd
- alle certificaten opnieuw aangemaakt en ingevoerd

Tijdens het valideren heb ik zelfs de optie 'Don't re-sign' geprobeerd, maar dan krijg ik de volgende melding:


Laatste melding zegt dat ik XCode opnieuw moet installeren, maar dat heb ik dus al gedaan.

Ik maak gebruik van de laatste XCode versie 4.2 Build 4C104. Is het mogelijk om te downgraden naar 4.0.2? Ik gebruik namelijk al iOS5 op mijn toestel.

--------
Tweede vraag: Hoe kan ik in XCode een build voor armv6 maken, want ik krijg in versie 4.2 alleen de optie armv7 te zien...




Alvast erg bedankt voor de hulp!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-11, 01:01
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Heb je toevallig een spatie in de app naam? dat wil nog wel eens voor problemen zorgen.
Wat je dan moet doen is de app builden en niet archiven. En hem dan vanuit Finder even "compressen" en uploaden met de "application loader"
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #3  
Oud 14-06-11, 01:13
Guest-20210311003849
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, inderdaad, er zit een spatie in de app-naam!

Allereerst hartelijk bedankt voor je antwoord! Ik heb alleen Xcode 4.2 verwijderd en verder gewerkt op 4.0.2. Na een hoop gezeik met die Provisioning certificaten heb ik mijn app eindelijk gevalideerd en geüpload.

In het vervolg (met evt. Xcode 4.2) zal ik aan jouw methode denken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Valideren Click&Buy Itunes jayjedi iTunes 6 28-12-11 21:18
Windows: Valideren betaalmethode C&B werkt niet zakkenvuller23 iTunes 2 14-09-10 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.