//

iPhone OS in Adobe Flash

iPhone OS in Adobe Flash discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik was op zoek naar een nederlands forum waar ik terecht kon met mijn probleem, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik moet voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-11, 11:14
ChuckNorris ChuckNorris is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone OS in Adobe Flash

Dag allemaal,

Ik was op zoek naar een nederlands forum waar ik terecht kon met mijn probleem, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik moet voor mijn opleiding maandag een demo opleveren van mijn applicatie en dit moet ik in code inleveren. Ik heb me concept klaar en ik dacht dat ik mijn applicatie ook mocht tonen in Realizer maar helaas mag het niet server based zijn. Daarom wil ik het nu in Adobe Flash CS5 maken. Ik zag dat je een file kan beginnen met iPhone OS en dat je zo kan beginnen aan je applicatie. Nu mijn vraag aan jullie, weten jullie misschien goede bronnen/tutorials waar ik kan kijken hoe de software precies werkt? En anders misschien of het beter is om een ander programma te gebruiken. Ik ben niet heel erg technisch, dus ik ben van plan om de simpele weg te nemen.

Desnoods wil ik net als de Realizer applicatie schermen linken aan elkaar en dat je dus gewoon screenshots maakt in Photoshop en deze linkt aan elkaar door links op plekken van de screenshot toe te voegen.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben & dat jullie mij kunnen helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-11, 17:39
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Waarom maak je dan geen app in phonegap ?
Deze maakt gebruik html/css/js .

PhoneGap
  #3  
Oud 16-06-11, 17:48
ChuckNorris ChuckNorris is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Oh daar had ik nog nooit van gehoord. Ik zal het even bekijken! thanks
Ik ben momenteel bezig met Adobe Flash Catalyst 5.5 om zo dat Realizer effect te creeeren. Het gaat alleen dan niet mogelijk zijn volgens mij om het dan op een iPhone af te spelen..
  #4  
Oud 16-06-11, 19:58
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ChuckNorris Bekijk bericht
Oh daar had ik nog nooit van gehoord. Ik zal het even bekijken! thanks
Ik ben momenteel bezig met Adobe Flash Catalyst 5.5 om zo dat Realizer effect te creeeren. Het gaat alleen dan niet mogelijk zijn volgens mij om het dan op een iPhone af te spelen..
Op onderstaande links vind je tutorials om te beginnen.
PhoneGap Tutorials: Getting Started » tutorials blogs
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
adobe flash player voor safari op iphone g3 freya01 Archief 2 25-08-08 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.