//

Een iPad app besturen met een iPhone app

Een iPad app besturen met een iPhone app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum genoten, Ik zou graag willen weten of het technisch mogelijk is en of toegestaan is door Apple om twee apps te ontwikkelen 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-11, 23:32
Gurbel Gurbel is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Een iPad app besturen met een iPhone app

Hallo forum genoten,

Ik zou graag willen weten of het technisch mogelijk is en of toegestaan is door Apple om twee apps te ontwikkelen 1 voor iPhone 2 en 1 voor de iPhone 4. Waarbij de app op de iPad 7 waarden kan laten zien die je kunt laten verhogen en verlagen in waarde m.b.v. schuifjes op de iphone interface. Ik hoop dat het mogelijk is via blue tooth if Wi-Fi en ontvang graag jullie inschatting en eventuele tips over reeds bestaande vergelijkbare setjes.

Al vast bedankt voor jullie reactie.

Groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-11, 14:37
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Dit is mogelijk. De app Chopper 2 maakt hier ook gebruik van. Werkt via Bluetooth dacht ik.
  #3  
Oud 26-06-11, 16:47
Hollance Hollance is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Chopper 2 is echter ook te spelen als volwaardige game op de iPhone. Het is meer dan alleen een afstandsbediening voor de iPad versie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bestaat er een screenlock app met een foto? BoB_Ross iPhone Apps 1 24-10-08 02:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.