iphone 4 UDID bij meerdere Developers registreren discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 UDID laten registreren bij Apple via een vriendin van mij. Nu kan ik haar software testen. Nu wil ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone 4 UDID bij meerdere Developers registreren
Ik heb een iPhone 4 UDID laten registreren bij Apple via een vriendin van mij. Nu kan ik haar software testen. Nu wil ik de zelfde iphone 4 UDID ook laten registeren bij het developteam op mijn werk.
Is dat mogelijk? of zegt apple dat je maar bij 1 developerteam je UDID mag registreren. Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt je UDID gewoon bij meerdere Developers registreren. En dat mag ook gewoon van Apple.
Ik doe het zelf ook al tijden zo.
|
||||
|
||||
Bedankt voor je snelle reactie, dan kan ik mijn eerste app op mijn eigentelefoon testen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet bij CloudMe registreren | EvertStrack | iPhone algemeen | 4 | 08-06-11 12:33 |
Registreren voor beveiliging bij diefstal waar op Apple.com? | 800 | iPhone Navigatie | 5 | 03-05-11 19:42 |
Registreren bij itunes | arto | iPhone Apps | 2 | 30-12-10 08:40 |
iphone nummer bij registreren iphone | rik28 | iPhone algemeen | 3 | 03-04-09 21:16 |
iPhone developers gezocht | chrisholman | Archief | 3 | 02-08-08 00:08 |
|
|