//

apple tv error

apple tv error discussie in Apple TV - 1e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ik heb een probleem met mijn apple tv.. bij een maat van mij is het plug and play maar bij mij heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 1e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-12, 18:46
biesters biesters is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard apple tv error

beste mensen

ik heb een probleem met mijn apple tv.. bij een maat van mij is het plug and play maar bij mij heb ik een error script failled plugin.video.icefilms heb volle signaalsterkte maar ik zou echt niet weten wat het probleem is.. zou iemand mij kunnen helpen want ik heb al veel op google gezocht maar heb er weinig verstand van en dus snapte ik er tot nu toe nog niks van???

help meee

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 februari 2012 om 17:48 ----------

heeft het misschien te maken met poorten open zetten of iets

Laatst gewijzigd door biesters; 25-02-12 om 17:17. Reden: verkeerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV 2 Jailbreak 1604 error roxxs Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 24-01-12 13:17
ATV Flash "Playback error" en "an error occurred loading this content Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 03-01-12 01:25
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.