//

atv1 met aTV Flash ?

atv1 met aTV Flash ? discussie in Apple TV - 1e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had eens een vraag ik heb hier nog een oude apple tv1 kan ik de atvflash van de atv2 ook daarvoor gebruiken ? wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 1e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-12, 21:25
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard atv1 met aTV Flash ?

Ik had eens een vraag ik heb hier nog een oude apple tv1 kan ik de atvflash van de atv2 ook daarvoor gebruiken ?

wil op de apple 1 ook xbmc draaien.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-12, 21:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dantis Bekijk bericht
Ik had eens een vraag ik heb hier nog een oude apple tv1 kan ik de atvflash van de atv2 ook daarvoor gebruiken ?

wil op de apple 1 ook xbmc draaien.
Op de Apple TV 1 draait geen iOS maar OS X 10.4.x Tiger. Daar werkt alleen aTV Flash op, een stukje software geschikt voor OS X 10.4.x Tiger. Voor iOS wordt aTV Flash (Black) gebruikt en dat werkt niet op de Apple TV 1.

aTV Flash | FireCore

Er zijn XBMC versies die op OS X draaien maar of die ook op het antieke OS X Tiger draaien weet ik niet.

Succes verder
  #3  
Oud 28-09-12, 22:22
mhmobiel mhmobiel is offline
• iOS 13.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 47
Standaard

Ik heb op de slaapkamer een ATV1 staan, XBMC draait daar prima op. Volg de instructies op HOW-TO:Install XBMC on Apple TV 1 - XBMC
  #4  
Oud 07-10-12, 01:36
zeromusx zeromusx is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Brugge (Sint Kruis)
Berichten: 38
Standaard

Makkelijkste is om gewoon een USB stick met de patch om de software aan te passen te maken. Die patchstick kan je maken, steek je in je ATV en laat je proces doorlopen en dan heb je XBMC meteen. Aangeraden is om achteraf nog SSH tools te installeren

Meer info op de wiki van XBMC (zie hierboven) en ATV-USB Creator
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
cyan ondertitels met xbmc+media player (atv flash) japie3404 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 23-02-12 14:23
aTV Flash (black) 1.2 is now available Harley4 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 19 01-02-12 02:03
ATV Flash updaten? johnnybt Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 11-12-11 00:32
Nieuwe ATV Flash Black Dommass Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 20-08-11 02:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:39.