//

Geen beeld op van een apple tv

Geen beeld op van een apple tv discussie in Apple TV - 1e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen? Ik zal eerst de situatie beschrijven. Een imac met itunes, waaraan een timecapsule( kabel) hangt en via ethernet kabel ook een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 1e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-11, 12:56
Sjef Cooijmans Sjef Cooijmans is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard Geen beeld op van een apple tv

Wie kan me helpen?
Ik zal eerst de situatie beschrijven.
Een imac met itunes, waaraan een timecapsule( kabel) hangt en via ethernet kabel ook een apple tv (ATV) met een remote. Aan de ATV hangt een TV , in dit geval een B& O Beovison 10, daarbij 4 airports verdeeld door het huis.
Itunes is zo ingesteld dat de bilbliotheek in itunes naar de ATV wordt gestreamd 1 op 1copy.
Ik heb wel een probleem.
1. ik krijg de apple remote niet gekoppeld aan aan de apple tv, als ik de 220v van de apple tv afhaal en daarna weer aansluit , zie ik ± 2 minuten het menu, waarin niet inkom, ik heb echt alles al geprobeerd.
Daarna verschijnen er in willekeurige volgorde foto's over scherm als screensaver , foto's zijn de foto's die op de apple tv staan.
Ik kan dus niet in het menu om de foto's en film te streamen, echt een raadsel !! Daarnaast zou het moeten kunnen, als er een nummer afgespeeld wordt via itunes, dat de "cd hoes " op het beeldscherm verschjnt van de tv , ook dat gebeurd niet. De ATV laat zich niet benaderen.
2.Ik kan zowel via de Ipad als de ipone4 , via applicatie "remote " itunes streamen, geen probleem. Itunes moet hierbij op de Imac wel aanstaan.
Is het mogelijk om de muziek op de ATV via ipad/iphone aan testuren zonder dat daarbij de Imac met itunes aan moet staan ? misschien een domme vraag, ik stel 'm toch.
Vriendelijke groet, Sjef Cooijm@ns

Laatst gewijzigd door Sjef Cooijmans; 20-01-11 om 13:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-11, 13:36
Sjef Cooijmans Sjef Cooijmans is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Alles werkt weer , bedankt voor jullie advies !
Reageren

Labels
apple tv, ipad, iphone, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 10:21
Iphone 3GS/Apple Universal Dock/Composite AV Cable MAAR GEEN Beeld op tv alexanderbaard iPhone algemeen 0 03-01-11 18:27
av kabel van apple geeft geen beeld von nim iPhone algemeen 1 01-04-09 13:05
geen pictogrammen meer in beeld na instalatie van programma joey28_8 Jailbreak apps en thema's 4 14-08-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.