//

ik blijf maar bij mijn niet gejailbreakte apple tv2

ik blijf maar bij mijn niet gejailbreakte apple tv2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, na meer dan een week worstelen heb ik maar besloten om mijn apple tv2 niet meer te jailbreaken. de jailbreake op zich is prima ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-11, 11:11
peterksr peterksr is offline
• iOS 9.0
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: belgium
Berichten: 97
Standaard ik blijf maar bij mijn niet gejailbreakte apple tv2

hallo,

na meer dan een week worstelen heb ik maar besloten om mijn apple tv2 niet meer te jailbreaken.
de jailbreake op zich is prima gelukt maar ik heb nu verschillende zaken proberen te instaleren na de jailbreak en alles liep uit op een fiasco helaas.
geprobeert heb ik om xmbc te instaleren kreeg het niet eens geinstaleerd toen maar eens Atv beta 7 daar liep de apple tv helemaal door vast en bleef maar opstarten menu zichtbaar dan beeld zwart menu zichtbaar enz. enz.
ik denk persoonlijk toch dat het beter is na mijn ervaringen om een jailbreak af te wachten die in ieder geval op je apparaat blijft ook nadat de spanning er vanaf is geweest.
ik heb nu de ios versie 4.4.1 op de apple staan.
maar als iemand sugesties heeft om b.v. Atv beta 7 wel normaal te kunnen laten werken houd ik mij aanbevolen want het kriebelt wel om het alsnog te laten werken maar mijn eigen ideeen zijn uitgeput helaas.

gr peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-11, 16:40
gunth gunth is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 106
Standaard

Hier werkt alles goed met Atv beta 7.
Enkel xbcm en plex niet via de instal van nitotv.
Die heb ik voorlopig niet nodig omdat ik werk met de mediaplayer van Atv zelf.
Heb het zelf ook al 3keer opnieuw moeten doen omdat mijn appletv vastliep deze week,maar voorlopig draait hij goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat kan ik nu op mijn Apple TV2 zetten na de jaelbreake peterksr Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 13 22-10-11 18:50
Apple TV2 kopen maar jailbreak wel mogelijk? stefaaaan Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 15 10-10-11 11:27
Apple tv2 is niet herkenbaar roderick Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 13-07-11 18:05
iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2 meyerk iPhone algemeen 4 11-03-11 00:29
Itunes Herkend mijn Iphone, maar mijn pc niet ? dimitrios iTunes 1 30-07-09 19:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.