//

Apple TV Jailbreak werkt niet.

Apple TV Jailbreak werkt niet. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg mijn Apple tv niet gejailbreakt ookal heb ik Seaonpass en Greenpoison geprobeerd heb. Bij Greenpoison zegt de computer dat ik mijn Appletv wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-11, 17:54
Conforms Conforms is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 10
Standaard Apple TV Jailbreak werkt niet.

Ik krijg mijn Apple tv niet gejailbreakt ookal heb ik Seaonpass en Greenpoison geprobeerd heb.

Bij Greenpoison zegt de computer dat ik mijn Appletv wel gejailbreakt heb maar nadat ik hem aansluit op de TV zie ik geen Greenpoison icoontje in het menu en ga ik ervanuit dat hij niet gejailbreakt is?!

Bij Seasonpass heb ik helemaal geen idee of hij gejailbreakt is terwijl ik wel alle stappen bij de handleidingen heb gevolgd? Ik heb ook geen idee hoe ik het kan checken

Hulp wordt ERG gewaardeerd!!

Gegroet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-11, 18:06
Rimshaker Rimshaker is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Ik heb er gisteren voor m'n broer een gejailbreakt met seasonpass. Die toont in de huidige versie volgens mij geen extra button in het menu waardoor je niet direct met het blote oog ziet dat het gelukt is. Ik kon daarna wel zonder problemen atv flash installeren, dus het werkt wel. Er zijn vast manieren om te checken of er na jailbreak toegang tot bepaalde gegevens is waardoor je meteen kunt zien of het gelukt is.
  #3  
Oud 24-10-11, 18:51
Conforms Conforms is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 10
Standaard

Maar dat is niet mogelijk met een windows pc toch? Want heb wel gezocht naar een manier met een Windows pc maar kon het niet vinden..
  #4  
Oud 25-10-11, 08:28
Jordybe Jordybe is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 12
Standaard

Het is toch zo dat je hem niet van de stroom af mag halen? Oftewel eerst aan je PC hangen om te jailbreaken dan loskoppelen en aan je TV hangen werkt volgens mij niet.
  #5  
Oud 25-10-11, 08:42
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Met de laatste seasonpass is het mogelijk om tethered te jailbreaken. Zelfs de vandaag uitgekomen 4.4.2 firmware.

Het is inderdaad niet zichtbaar als je je ATV opstart de eerste keer.
Ofwel installeer je ATVflash ofwel via Terminal/CMD Nitotv

Zegt je dit allemaal niets, lees je dan eerst even in aub.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple ID werkt niet RWa iCloud 0 16-10-11 10:18
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34
Apple en tmobile weten het ook niet: composite av werkt niet bij 3GS von nim iPhone accessoires en onderdelen 2 02-07-09 10:18
iPhone: apple mobile device service werkt niet meer na jailbreak FW 3.0 ashur Jailbreak 1 28-06-09 23:05
iPhone: apple mobile device service werkt niet meer na jailbreak ashur Jailbreak 0 27-06-09 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:44.