//

Apple TV2 blijft hangen na update

Apple TV2 blijft hangen na update discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumlezer, ik heb een probleem waar ik niet uitkom. Enige tijd geleden heb ik mijn ATV2 zelf gejailbracked en heb er XBMC opgezet. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-11, 22:18
rjmeijer1973 rjmeijer1973 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard Apple TV2 blijft hangen na update

Beste Forumlezer,

ik heb een probleem waar ik niet uitkom.

Enige tijd geleden heb ik mijn ATV2 zelf gejailbracked en heb er XBMC opgezet. Nu heeft mijn vrouw bij het aanzetten van de ATV2 de update aangeklikt. Niet echt handig volgens mij aangezien na het update de ATV2 bleef hangen op het scherm met het appeltje erin. Verder deed deze niets meer.

Nu heb ik de ATC2 gekoppeld aan mijn itunes en geprobeerd terug te zetten. Helaas, dit lukt niet. Ik heb een aantal zaken geprobeerd maar ik krijg steeds een error. De laatste error is de 1602 error.

ik heb het al geprobeerd via Jailbreaking 101 - Seas0nPass : FireCore Support maar helaas.

kan iemand mij zeggen wat ik nu moet doen

bedankt voor de hulp!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 01:35
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Op de site van Apple staat dat je iTunes helemaal eraf moet gooien en opnieuw moet installeren.
Ik zou zeggen zet hem eerst eens in DFU mode en probeer zo te herstellen. Dan kan iTunes erna altijd nog eraf.
Of probeer het eens op een 2e pc als je dat hebt
  #3  
Oud 31-10-11, 10:38
rjmeijer1973 rjmeijer1973 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

in de dfu mode lukt het niet ik zal het eens proberen op een andere pc en anders itunes eraf en er weer op. Ben benieuwd

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 09:39 ----------

vraag me trouwens wel af of het voor gejailbrackede ATV's ook kan. Denk dat daar het probleem ligt......
  #4  
Oud 01-11-11, 20:30
rjmeijer1973 rjmeijer1973 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

helaas, dit werkt niet. Wat moet ik nu doen??????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: update blijft hangen? Trikz iTunes 6 02-05-12 23:50
Update naar 4.0.1 blijft hangen op 3G forrestgumpx iPhone algemeen 8 27-07-10 12:18
Na update in CYDIA blijft Iphone hangen op APPLE logo pdewildt Jailbreak apps en thema's 0 14-05-10 12:41
Cydia blijft hangen na update aeger Archief 1 11-11-09 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.