//

iPad 1 en Atv2

iPad 1 en Atv2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb met de ATV2 in de hand gestaan op het punt em te kopen na diverse dagen intensief te hebben gelezen over de mogelijkheden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-11, 23:57
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard iPad 1 en Atv2

ik heb met de ATV2 in de hand gestaan op het punt em te kopen na diverse dagen intensief te hebben gelezen over de mogelijkheden.

helaas snap ik het niet helemaal en kan ik geen antwoorden vinden op mijn vragen. Ik begrijp dat met de iPad1 je niet het beeld van een game kunt "spiegelen" naar de televisie. klopt dit? is dit ook niet op te lossen met Jailbreak?

ook kijk ik heel veel films op de iPad dms van Oplayer (een avi player) Maar als ik het goed begrijp kan ik deze films niet overzetten naar de televisie?

kan iemand mij dan uiitleggen waarom een ATV2 aantrekkelijk is voor een iPad 1 eigenaar?

dank jullie voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-11, 04:43
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Of het aantrekkelijk is weet ik niet, maar ik gebruik hem veel om muziek af te spelen via de stereo en om films te streamen vanaf de computer boven. Ik gebruik de ipad1 als remote. Bovendien kan ik via airplay dingen die ik bekijk op de ipad via de ATV2 op tv afspelen. Ik ben er content mee.

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
  #3  
Oud 13-11-11, 13:30
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

maar die films kunnen toch alleen gestreamd worden als ze iTunes formaat zijn? Dus mp4?

Je kunt toch geen gewone avi streamen?
  #4  
Oud 13-11-11, 13:39
mikeh mikeh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

wel als je hem jailbreakt dan kan je nagenoeg alle formaten streamen . je hoeft ze dus niet eerst in itunes te zetten dus zo vanaf je mac streamen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 november 2011 om 12:44 ----------

zorg in elk geval voor een snelle draadloze verbinding ik gebruik nu nog een g netwerk maar n is eigenlijk een vereiste denk ik want dan voorkom je dat films soms gestopt worden ivm buffering
  #5  
Oud 15-11-11, 00:00
Msim Msim is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Standaard iPad1 en atv2

Hi, ik kan je van harte deze combinatie aanbevelen. Ik kijk geen films maar wel veel 'tv' via uitzending gemist, muziek via mijn iPad of MacBook, you tube filmpjes (met keuze geluid via de tv of via mijn bose 321) en foto's kijken. Daarnaast mogelijkheden om Films huren en kopen. Voor mijn wensen overtuigend genoeg om enthousiast te zijn. Succes met je keuze.
  #6  
Oud 20-11-11, 21:18
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

Gisteren gekocht en gejailbreakt. Hoop ik tenminste..

Weet iemand wat ik erop moet zetten om oa avi's te streamen?

En hoe kun je bijvoorbeeld uitzending gemist via atv2 kijken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
atv2 airplay probleem peidy Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 11-01-12 16:01
tv app op phone via ATV2 op tv dennis3258 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 09-10-11 13:36
ATV2 Jailbreak en dan.... iChill Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 03-09-11 00:53
Livestream via ATV2 Lucien1966 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 03-08-11 15:19
Apple TV: Jailbreak ATV2 mathphone Jailbreak 3 25-05-11 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.