iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   ATV flash geinstalleerd...paar vragen (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/105164-atv-flash-geinstalleerd-paar-vragen.html)

johnnybt 24-11-11 09:29

ATV flash geinstalleerd...paar vragen
 
Gisteren ATV flash gekocht en het werkt echt fantastisch.

toch hoop ik nog enkele tips te kunnen krijgen:

wat is de beste manier om film vanaf laptop te streamen? welke programma's moet ik dan installeren?

en is het mogelijk om de avi films die ik met Oplayer afspeel op de iPad en die dus op de iPad staan af te spelen via ATV2? dus een film rechtsreeks vanaf de iPad streamen?

en hefet iemand verder nog leuke dingen die ik kan installeren?

Bomans 24-11-11 09:34

Makkelijkste is een map op je laptop delen in je netwerk en die via de mediaspeler toevoegen en zo je films afspelen.

Nog makkelijker is een NAS kopen. Zo heb je niet steeds je laptop nodig als je een filmpje of serie wil kijken.

johnnybt 24-11-11 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 739470)
Makkelijkste is een map op je laptop delen in je netwerk en die via de mediaspeler toevoegen en zo je films afspelen.

Nog makkelijker is een NAS kopen. Zo heb je niet steeds je laptop nodig als je een filmpje of serie wil kijken.


is het niet mogelijk om series die op de iPad staan rechtstreeks naar ATV te streamen?

Bomans 24-11-11 10:51

Network-attached storage - Wikipedia

Streamen van iPad naar ATV2 moet wel lukken, maar dat heb ik nog niet gedaan.
Maar ik dacht dat je de media eerst moet converteren (mbv handbrake)
Er zijn vast anderen die daar een antwoord op weten.

johnnybt 25-11-11 09:23

Wow... wat werkt ATV flash goed zeg. Streamen van 10 GB MKV gaat gewoon zonder haperen... heerlijk.

johnnybt 29-11-11 12:23

toch maar belsoten om ATV2 terug te zetten naar 4.3 ipv tethered 4.4.3. Reden is dat hij vaak vastsloeg en daardoor weer aan de laptop moest hangen.

Bevalt heel goed aangezien XBCM dan in ieder geval werkt.

Behalve met MP3's... hij slaat dan meteen vast. iemand enig idee wat ik daartegen kan doen?

carina67 18-01-13 21:12

Als beginner toch een beetje trots, jailbreak, Atv Flash Black gekocht en geinstalleerd, XBMC (via Manage Extra's in Maintanence) geinstalleerd. Maar nu ben ik t even kwijt. Hoe krijg ik film en tv series, etc hierin te zien.

misa 18-01-13 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carina67 (Bericht 869441)
Als beginner toch een beetje trots, jailbreak, Atv Flash Black gekocht en geinstalleerd, XBMC (via Manage Extra's in Maintanence) geinstalleerd. Maar nu ben ik t even kwijt. Hoe krijg ik film en tv series, etc hierin te zien.

FUSiON CONTENT [VIDEO]

Stuurmanw 22-02-13 08:22

Na installeren atv flash 2,2 mis ik plex en xbmc iemand oplossing hier voor?...

Guest-20180925190238 22-02-13 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stuurmanw (Bericht 880500)
Na installeren atv flash 2,2 mis ik plex en xbmc iemand oplossing hier voor?...

Dat mist iedereen die aTV Flash (Black) 2.2 gebruikt. Plex en XBMC worden nog niet ondersteund.

EDIT:
Kan nu wel.

Terrors 22-02-13 11:37

Dat is even mis, sind's gisteren werkt xbmc wel met iOS 5.2 , installeerbaar over Cydia of ATV Flash Black

Guest-20180925190238 22-02-13 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Terrors (Bericht 880549)
Dat is even mis...

Na het plaatsen van dit bericht heb ik ook gezien dat XBMC nu kan geïnstalleerd worden. :o Heb daar in een ander topic over geschreven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.