synchrone knopje ontbreekt op 4s discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Alles werkt behalve synchroon werking met 4s. keuze menu apple tv en iphone verschijnt, maar schuifknopje synchroon niet. Wie weet raad? Dank... Harry...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchrone knopje ontbreekt op 4s
hoi,
Alles werkt behalve synchroon werking met 4s. keuze menu apple tv en iphone verschijnt, maar schuifknopje synchroon niet. Wie weet raad? Dank... Harry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ehm wat bedoel je precies? Synchroniseren in iTunes, of iets met Airview/Airplay?
|
|
|||
|
|||
als je dubbel klikt op home, dan zie je helemaal links het symbool voor Apple tv. druk je daar op, dan verschijn menu/keuze iPhone of Apple tv.. daar hoort ook bij synchroon schuifje, maar bij mij dus niet.. dan kun je volledig spiegelen op je tv.. lukt me niet, terwijl alles update is.. advies?
|
|
||||
|
||||
Vreemd inderdaad. Het zou er moeten staan. Op mijn iPad2 lukt het probleemloos.
|
|
|||
|
|||
eerst apple tv selecteren dan verschijnt dat schuifje pas
|
|
|||
|
|||
ik bedoel niet het schuifje van volume, maar knopje synchroon..
|
|
|||
|
|||
zie bijlage met menu op 4s scherm... dit is zelfde als je apple tv activeerd
|
|
|||
|
|||
Is je apple TV wel ge-update naar de laatste iOS versie ?
Pas dan wordt airplay mirroring ondersteund. Pas wel op, want voor de laatste versie is nog geen untethered jailbreak beschikbaar. |
|
|||
|
|||
Dank igadget...
was ik vanuit mn naïviteit uitgegaan van nieuw kopen dus nieuwste ios versie... dom dom van me. maar gelukkig is er het forum.. Het is dus gelukt... werkt perfect.. Nogmaals dank! harry |
|
|||
|
|||
Sinds wanneer is er een nieuwe ios versie van apple tv?
Heb namelijk vorige week een apple tv gekocht en ik heb hetzelfde probleem, alleen met de 3GS en Ipad. Als ik bij de apple tv wil updaten geeft hij aan dat hij up to date is. Wie kan mij helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ondertiteling ontbreekt. | RobKer | iPad algemeen | 3 | 26-08-11 23:44 |
Postcode ontbreekt bij contactpersonen | mees | iPhone algemeen | 0 | 26-01-11 21:34 |
app die synchrone met hotmail IMAP ? | marcolamng | iPhone Apps | 1 | 19-08-10 17:30 |
mobile me ontbreekt ineens op pc | mees | Archief | 3 | 09-09-09 11:47 |
Tabblad 'programma's' ontbreekt | ymv | iPhone algemeen | 3 | 18-05-09 23:27 |
|
|