//

advies over Apple TV

advies over Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort ben ik het gelukkige bezit van een Ipad en is mijn oog gevallen op Apple TV. Alleen is het me nog niet geheel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-11, 13:17
paulro paulro is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard advies over Apple TV

Sinds kort ben ik het gelukkige bezit van een Ipad en is mijn oog gevallen op Apple TV. Alleen is het me nog niet geheel duidelijk wat de mogelijkheden zijn. Klopt het dat je alles wat je op de Ipad doet kan streamen naar je TV? Bijv. een aflevering in Uitzendinggemist.nl (dus de website en niet de app) kan je zo via de iPad streamen naar je TV.
Ik heb er laatst een artikel over gelezen maar kom het nergens meer tegen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-11, 13:34
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Als je hem jailbreakt en XBMC erop knalt heb je zelfs geen iPad nodig om het naar de Apple TV te streamen

XBMC werkend op je Apple TV is praktisch gelijk aan een complete volwaardige mediaplayer. Even afgezien van dat de Apple TV niet alle formaten even goed kan afspelen, omdat hij daar momenteel niet krachtig genoeg voor is. De Apple TV3 zou daar verandering in kunnen brengen. Nu speelt hij iig alle 720p x264 mkv's (meest gebruikte formaat) zonder problemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Advies gevraagt! Sinan92 Jailbreak 6 17-01-11 21:30
Advies? Ann1 Koopinformatie Nederland 1 13-10-10 19:09
Advies antwan Koopinformatie Nederland 25 06-08-10 19:07
Marktplaats advies VLB Koopinformatie Nederland 11 08-05-08 11:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.