//

Metadata icefims

Metadata icefims discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik icefilms opstart in XBMC dan krijg ik een vraag of ik een pakket metadata container wil installeren. Er staat bij: It is a ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 13:56
Motormark Motormark is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 42
Standaard Metadata icefims

Als ik icefilms opstart in XBMC dan krijg ik een vraag of ik een pakket metadata container wil installeren.
Er staat bij: It is a large download 230MB

Wat is het voordeel van dat pakket te downloaden?
Gaat het mijn ATV vertragen?
Hoeveel data kan er op de ATV?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-11, 14:23
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

ATV2 heeft 8GB vrij.

Voordeel? Metadata bevat alle gegevens van films/series
vertragen? Je zal er niks van merken.
  #3  
Oud 03-01-12, 12:43
BluePress BluePress is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zeist
Berichten: 20
Standaard

Als ik kijk op mijn ATV2 dan heb ik nergens 8Gb... ik heb maar zo weinig ruimte op de ATV2 dat ik die metadata data niet eens kan installeren.... ik heb deze met de kerst gekocht en gister ge-jailbreaked en XBMC erop geinstalleerd en de IceFilms addon, maar wat kan het dan zijn dat ik maar zo weinig ruimte erop heb? iemand een idee?
  #4  
Oud 03-01-12, 14:19
SoloX SoloX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: R'Dam
Berichten: 195
Standaard

soort gelijk probleem hier als ik zeg nou das goed instal die meta container maar dan zie je hem gaan downloaden maar op ongv. de helft stopt tie ermee en kom ik weer terug ins cherm waar je de movies kan kiezen en welke genre
  #5  
Oud 16-04-12, 22:14
Maupie010 Maupie010 is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard

Bij mij werkt XBMC / Icefilms op de appleTV2 naar behoren.
Alleen heb ik vorige week aangegeven dat hij de metadata moet downloaden.
Als ik icefilms open kreeg ik een melding dat er een groot pakket van 735mb te downloaden was om de metadata van de movies binnen te halen en een pakket van ongeveer 201 Mb voor de series.
Nu had ik die van de series aangeklikt en deze downloade als een trein en installeerde ook netjes alles.
Maar bij het grote pakket wil hij het proces maar niet afronden en de download is zo super traag.
Ik heb hem nachten aan laten staan maar hij blijft gewoon steeds hangen op ongeveer tussen de 40 en 55%.
Er is genoeg ruimte op de ATV2 en ik heb hem ook bekabeld aangesloten, dus dat mag "de pret niet drukken".
Ik heb heel google uit elkaar getrokken, maar kan niets vinden hierover (op een 3-tal mensen met hetzelfde probleem, maar zonder antwoord).
Is er een manier om dit anders op te lossen?
Alvast super bedankt!
  #6  
Oud 16-04-12, 23:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maupie010 Bekijk bericht
Er is genoeg ruimte op de ATV2 en ik heb hem ook bekabeld aangesloten, dus dat mag "de pret niet drukken".
Hoe kom je er bij dat er op een Apple TV2 genoeg ruimte is om een bestand van > 700 MB op te slaan. Alles wordt in de root partitie opgeslagen en daar is echt niet veel ruimte.





Nu zal men weer gaan roepen dat er op een Apple TV 2 > 6 GB vrij is. Dat is ook zo voor de home partitie, helaas wordt die partitie niet gebruikt voor opslag.


Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-04-12 om 23:21. Reden: Syntax aangepast
  #7  
Oud 19-04-12, 15:00
Maupie010 Maupie010 is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard

Klopt inderdaad wat je zegt. We hebben getracht de files ergens anders te plaatsen maar dat slikt hij niet.
Dit is dus een beperking op de ATV2.
IIG bedankt voor je uitleg!

Gr.
Maupie
  #8  
Oud 24-04-12, 16:51
Denko Denko is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 59
Standaard

dus ik kan beter voor series in XBMC geen tags binnen halen omdat het dan te groot is ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes 10.5.1 gooit mijn metadata door elkaar yingie iTunes 0 16-11-11 13:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.