//

Synchrone weergave iPod touch 4G

Synchrone weergave iPod touch 4G discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een Apple TV (2e generatie) te bestellen, maar ik vroeg me af of dat synchrone weergave ook werkt op een iPod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 16:16
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard Synchrone weergave iPod touch 4G

Ik ben van plan een Apple TV (2e generatie) te bestellen, maar ik vroeg me af of dat synchrone weergave ook werkt op een iPod touch (4e generatie). Uiteraard kan ik altijd, als ik het echt wil (is namelijk geen must) zo'n splitter-kabel kopen, maar het zou opzich geinig zijn als het draadloos zou werken.

Daarnaast nog een vraagje: is een Apple TV echt de moeite waard? Ik ben al wel zeker dat ik 'm wil, maar ik vroeg me af of er enig iemand is die problemen heeft met iets van de Apple TV waardoor het minder goed werkt, of whatever.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-11, 16:24
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

ik heb nu zelf een paar weken de ATV2 en dat icm iPad 1 maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het voor mij alleen interessant is met een jailbreak. nu kan ik volledig internetten op mijn tv en het belangrijkste: allle formaten films wireless streamen.

en natuurlijk icefilms maakt het heel erg interessant.

maar ongetwijfeld zullen anderen er andere dingen mee doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchrone knopje ontbreekt op 4s harryabee Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 23-04-12 13:31
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? evenementenbaseline iTunes 0 22-03-11 22:38
Mac OS X: Albums weergave in Ipod dannydehaan iTunes 1 28-09-09 15:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.