//

Apple TV jailbreak

Apple TV jailbreak discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit er over na te denken om een Apple TV aan te schaffen. Dit omdat ik gehoord heb dat als je het apparaat jailbreakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-12-11, 19:21
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard Apple TV jailbreak

Ik zit er over na te denken om een Apple TV aan te schaffen. Dit omdat ik gehoord heb dat als je het apparaat jailbreakt je online films kunt zien via streaming. Via Google heb ik gevonden dat je de Apple TV jailbreakt je NitoTV en xmbc moet installeren. Welke programma's of handelingen moet ik nog meer verrichten om dit voor me kaar te krijgen? Daar ben ik nog niet achter gekomen. Welke naam heeft de software die ervoor zorgt dat ik via streaming films kan zien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-11, 08:04
Motormark Motormark is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 42
Standaard

Komop Raptor,

een minimun aan inspanning mag je toch zelf doen.
Veel mensen zullen je willen helpen als je ergens vastzit. Maar jouw vraag is al 100 x gesteld en beantwoord.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] Elvan Jailbreak 12 19-04-10 15:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.