//

Harddisk aansluiten op ATV2

Harddisk aansluiten op ATV2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk een harddisk aan te sluiten op de ATV2? Deze is gejailbreakt, aTV Flash staat erop en XBMC staat geinstalleerd. Wat is dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-11, 16:13
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard Harddisk aansluiten op ATV2

Is het mogelijk een harddisk aan te sluiten op de ATV2?
Deze is gejailbreakt, aTV Flash staat erop en XBMC staat geinstalleerd.

Wat is dus de beste manier om een externe disk aan te sluiten zodat ik mijn films vanaf die disk kan bekijken via de ATV2.
(via mijn Time Capsule heb ik teveel buffer problemen)
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-11, 16:25
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Er zit geen usb aansluiting op die daar geschikt voor is, dus tenzij je iets anders dan de Time Capsule gebruikt niet.
Ik had je nog een aantal tips in een privebericht gestuurd waarmee je de TC kon proberen te tweaken of via een ander netwerkprotocol vanuit XBMC kon bereiken.

Die zou ik eerst testen, want ook al is de Time Capsule een kutapparaat, het werkt blijkbaar voor de meeste mensen wel na zulke tweaks.
  #3  
Oud 14-12-11, 17:30
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Alvast bedankt voor je hulp maar in afwachting van het oplossing van het buffer-probleem zoek ik een andere mogelijkheid.

Bestaan er geen disks met een (ethernet)aansluiting om rechtstreeks op de Apple TV aan te sluiten of heb je echt altijd een router nodig?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
USB harddisk verdwijnt na connectie ipad op pc ahvroom iPad algemeen 3 25-05-11 12:05
iPhone syncen met nieuwe iTunes libary na harddisk chrash matthijsi Archief 3 30-01-10 18:38
Windows: iTunes vreet harddisk ruimte Northsider iTunes 5 04-12-09 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.