//

ondertiteling icefilms

ondertiteling icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik een film kies in icefilms bv the karate kid 2010 dvd rip en dan de ondertiteling erbij voeg van bierdopje hoe weet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-11, 23:32
mikeh mikeh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard ondertiteling icefilms

als ik een film kies in icefilms bv the karate kid 2010 dvd rip en dan de ondertiteling erbij voeg van bierdopje hoe weet ik welke van de 20 ondertitelingen ik moet hebben dan ze lijken allemaal op elkaar ok de 720p ondertitels vallen af maar er blijven er toch nog teveel over
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-11, 10:09
Motormark Motormark is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 42
Standaard

Dat zou ik ook wel eens graag weten. Meestal zijn de meesten ok. Maar soms lopen ze zoveel voor de film dat je ze met de instellingen niet meer in sinc kunt brengen.
Sterquoteringen achter de ondertitels zijn er bijna nooit.
Hoe doe je dat trouwens: Ondertitels quoteren zodat ze een sterbeoordeling krijgen voor de volgende gebruikers?
  #3  
Oud 19-12-11, 14:51
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Ik pak meestal de eerste en die is bijna altijd goed.
Anders een andere scraper proberen, bierdopje is sowieso niet voor films, daarvoor moet je bijvoorbeeld ondertitel.com gebruiken...
  #4  
Oud 02-01-12, 14:46
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Ik ben uberhaupt erg benieuwd hoe ik ondertiteling krijg via icefilms! Is hier een tutorial van?
  #5  
Oud 02-01-12, 15:40
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Zoekfunctie gebruiken:
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...problemen.html
  #6  
Oud 02-01-12, 22:49
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Er word overal gezegd dat ik 2 dingen moet doen... De subtitle Addon installeren en de daarbij horende script aanvinken(gedaan), én in OSD de subtitle button activaten, dit laatste lukt mij niet want ik zie buiten het kleine play/pauze/scroll schermpje (standaard skin) helemaal geen extra opties tijdens het streamen van films!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2012 om 23:19 ----------

Ik heb het voor elkaar om het extra menu te zien via remote op m'n iPhone, maar niet via de afstandbediening van m'n Apple tv...hoe krijg ik dat voor elkaar?
  #7  
Oud 09-01-12, 19:36
LOLA LOLA is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: arnhem
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kastenbart Bekijk bericht
Er word overal gezegd dat ik 2 dingen moet doen... De subtitle Addon installeren en de daarbij horende script aanvinken(gedaan), én in OSD de subtitle button activaten, dit laatste lukt mij niet want ik zie buiten het kleine play/pauze/scroll schermpje (standaard skin) helemaal geen extra opties tijdens het streamen van films!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2012 om 23:19 ----------

Ik heb het voor elkaar om het extra menu te zien via remote op m'n iPhone, maar niet via de afstandbediening van m'n Apple tv...hoe krijg ik dat voor elkaar?

de grote button ingedrukt houden....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe zet je icefilms op XBMC de vos Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 07-11-11 19:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.