Apple TV installeren zonder TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga mn Apple TV voorlopig alleen gebruiken voor muziek en dus aansluiten op mn versterker via optische kabel. Nu moet ik wel de eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV installeren zonder TV
Ik ga mn Apple TV voorlopig alleen gebruiken voor muziek en dus aansluiten op mn versterker via optische kabel. Nu moet ik wel de eerste keer de Apple TV aansluiten op mn Wi-Fi. Dit lijkt wat lastig zonder dat er een tv aangesloten is. Mijn tv heeft ook geen HDMi aansluiting. Iemand een briljant idee
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
als je over een iPad beschikt kan je hem via je iPad besturen en zien op de ipad wat er gebeurd ...
|
|||
|
|||
Maar ik kan toch geen contact krijgen met iPAD of computer als ik niet eerst m'n Wi-Fi connect. En dat is lastig zonder menu.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
M'n huidige tv is een echte originele beeldbuis tv. Alleen scart en coax dus en ik zie daar zo snel geen verloopjes voor.
|
|
||||
|
||||
De allereerste keer heb je toch een tv nodig om hem in te stellen op taal, Wi-Fi kiezen etc.
Gewoon even de buren vragen of je hun tv mag misbruiken ter plaatse
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia apps installeren zonder Wi-Fi | sportingboy | Jailbreak apps en thema's | 5 | 20-08-11 11:33 |
.ipa installeren zonder iTunes ??? | Rob_Hoi | iTunes | 1 | 04-06-11 19:21 |
Zonder Cydia apps installeren | spysical | Jailbreak | 3 | 26-07-10 20:02 |
Installeren zonder Wi-Fi/internet via pc | geforce86 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-05-09 16:42 |
|
|