iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Icefilms - Verzameltopic voor problemen (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/108084-icefilms-verzameltopic-voor-problemen.html)

Trebor13 09-01-12 19:53

Humor tv trekt ie ook niet
Ook niet via navix

Icefims via xbmc dvd-rip ook niet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2012 om 20:06 ----------

Waarom kan ik hier geen foto plaaten vanaf de ipad?????
Ga ff vanaf de mac proberen

Sheriff1983 10-01-12 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g (Bericht 731926)
Heb je de add-on voor de ondertiteling al geïnstalleerd?
Indien niet kan je dit zo doen:
XBMC -> System -> Add-ons -> Get Add-ons ->All Add-ons -> Subtitles

Na het installeren kan je nog je voorkeurtaal instellen dit doet je zo:
System ->Add-ons -> Enabled Add-ons -> Subtitles -> XBMC subtitels -> Configure

Onder het tablad "Services" kan je ook de verschillende sources selecteren voor de ondertiteling te downloaden.

Voor het selecteren van de ondertiteling tijdens de film doet je het volgende:
Selecteer film en speel af -> Tijdens afspelen blijf je op de "Enter" knop duwen tot er een standaard dvd menu verschijnt -> Rechtsvanonder zie je 5 symbolen -> klik op het meest linkse -> nu opent het menu voor u ondertiteling te downloaden.

Hopelijk is dit een antwoord op je vraag


Bij het uitvoeren van stap 1 zie ik subtitles niet in de lijst staan, wat doe ik fout?

Sheriff1983 11-01-12 17:45

Niemand?

Moet ik de subtitles ook eerst installeren via een zip file ofzo omdat ik hem niet zie staan?

martijndk1983 13-01-12 02:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sheriff1983 (Bericht 758593)
Niemand?

Moet ik de subtitles ook eerst installeren via een zip file ofzo omdat ik hem niet zie staan?

Je moet via Add ons bij ondertitel plug in(of iets wat er op lijkt) de xbmc subtieler installeren, instellen op de door jou gewenste taal en dan bij het tweedde tabblad aanvinken welke sites dat hij moet afgaan.(Nederlands =ondertitel.com en bierdopje.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 januari 2012 om 02:09 ----------

Bij sommige mensen zag ik in icefilms hoesjes(covers)staan bij bladeren.iemand enig idee hoe ik dat aan moet zetten? Of heeft dat met de metadata te maken. Omdat ik die niet aan heb en ook niet geïnstalleerd

Groetjes

martijndk1983 13-01-12 14:05

idd metadata aanzetten.

AeronNL 13-01-12 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 757236)
Het klopt niet helemaal wat jij zegt, want ik heb helemaal geen mega upload account en kan toch zonder problemen alle icefilms bekijken, zonder wachttijden ;-)
Ik heb (nog) niet mijn ATV2 geupgrade

En toch klopt het stiekem wel.:d
Ik zeg ook niet dat dit bij iedereen het geval is, maar bij mij in ieder geval wel.

martijndk1983 13-01-12 22:04

Hoi mensen

Komen er automatich nieuwe films bij of moet je hem updaten?

Groetjes

makke 13-01-12 23:24

Kent iemand dit probleem of wat men er aan kan doen.

De apple tv is gejailbreakt met xbmc en klaar om icefilms af te spelen. Van zodra ik een film of serie wil aanklikken (afspelen/streamen) reset de apple tv. Ik heb dit ook wanneer ik tracht een film af te spelen die op mijn netwerk geshared staat.

Kan dit iets te maken hebben met een algemene fout ? Wat kan ik verkeerd doen/gedaan hebben ?

SoloX 14-01-12 12:02

klinkt haast of er iets mis is gegaan met de jailbreak en firmware of met plaatsen van icefilm script

op welke Fw ????????? werkt je atv nu ???? 4.4.4 ????

battygol 14-01-12 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AeronNL (Bericht 759268)
En toch klopt het stiekem wel.:d
Ik zeg ook niet dat dit bij iedereen het geval is, maar bij mij in ieder geval wel.

Bij mij ook, nu werkt het wel, eerst niet ;)

weststar 15-01-12 08:45

Citaat:

Is het ook mogelijk om 5.1 geluid te krijgen via Icefilms?
Alle dvd-rips worden in 2.0 naar m'n receiver gestuurd.
Zie ik ene instelling over het hoofd?
Nevermind.... AC3 en DTS vergeten aan te vinken in XBMC.

In Icefilms alleen dvd rips van 2 of meer delen selecteren om 5.1 geluid te krijgen

maltje 15-01-12 13:46

Ik zie hier bij addons geen icefilms tussen staan.Waar vind ik deze addon eigenlijk?
Via youtube filmpjes zou ik het moeten zien,maar hier niet dus.
Zie ik iets over het hoofd?
Ok ik heb nu dit gedoanload http://code.google.com/p/anarchintos...lTheRepository
Maar hoe vind ik de file terug via xbmc?

mvg

Lucien1966 15-01-12 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maltje (Bericht 759802)
Ik zie hier bij addons geen icefilms tussen staan.Waar vind ik deze addon eigenlijk?
Via youtube filmpjes zou ik het moeten zien,maar hier niet dus.
Zie ik iets over het hoofd?
Ok ik heb nu dit gedoanload HowToInstallTheRepository - anarchintosh-projects - You have to first install the repository to install the Icefilms.info XBMC addon - Icefilms.info and other XBMC addons hosting - Google Project Hosting
Maar hoe vind ik de file terug via xbmc?

mvg

dat staat ook vermeld op diezelfde link, die jij geplaatst hebt

maltje 16-01-12 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 760004)
dat staat ook vermeld op diezelfde link, die jij geplaatst hebt

Idd,probleem is dat ik geen verbinding kan maken met men atv om die ene file erop te zetten.
Straks proberen in terminal op mijn Mac,anders met een Windows laptop.Wordt voor Windows ook cyberduck gebruikt?
Mvg

Bomans 16-01-12 12:37

voor windows winscp.

SoloX 16-01-12 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 760150)
voor windows winscp.

nee hoor Cyberduck lukt het ook Prima mee

maltje 16-01-12 17:15

Up and running,bedankt voor de hulp.
Op naar de rest.
mvg

jordyheuvelman 17-01-12 16:15

Graag zou ik langs deze weg iedereen willen bedanken. Ik heb nu 2 maanden een apTV2 - met icefilms en het werkt perfect mede dankzij dit forum

maltje 17-01-12 16:25

xmbc zit wel regelmatig vast,nog iemand dit probleem?
Vandaag weeral bij het downloaden van library pure.avi

borrie1973 17-01-12 20:49

Iemand anders die tvshows met moeite kan laden?? Een groot aantal series willen gewoon niet beginnen met bufferen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.