Icefilms - Verzameltopic voor problemen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) kan zijn dat er iets mis is met stukje waar de film op megaupload op staat en het de volgende dag wel weer werkt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan zijn dat er iets mis is met stukje waar de film op megaupload op staat en het de volgende dag wel weer werkt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het is al een aantal dagen, vanaf het eerste moment dat ik die serie aanklik, een vriend van mij kan het zonder problemen afspelen
|
|
|||
|
|||
Fout in script pluim.video.icefilms
Fout in script pluim.video.icefilms
Heb de halve avond deze error en met mij een paar vrienden ook,is er iets over bekend? Een storing of zo. Groetjes |
|
|||
|
|||
Heb ik ook, wanneer ik heb de AT2 herstart(menu+play) en opnieuw de film zoek doet hij het vaak weer! Ze zeggen "Premium account" moet helpen
|
|
|||
|
|||
Alles werkt wel maar bij vele films zijn er verschillende ondertitels.Is er een manier om te weten welke ondertitels er bij welke film passen of moet dit manueel allemaal uitgetest worden?
mvg |
|
|||
|
|||
Megaupload is platgegooid. Einde icefilms?
|
|||
|
|||
wat ik begrijp op icefilms forum :
APNewsBreak: Feds shut down file-sharing website By MATTHEW BARAKAT, Associated Press – 4 minutes ago McLEAN, Va. (AP) — Federal prosecutors in Virginia have shut down one of the world's largest file-sharing sites, Megaupload.com, and charged its founder and others with violating piracy laws. The indictment accuses the company of costing copyright holders more than $500 million in lost revenue from pirated films and other content. The indictment was unsealed Thursday, one day after websites shut down in protest of two congressional proposals intended to thwart the online piracy of copyrighted movies and TV programs. Megaupload.com has claimed it is diligent in responding to complaints about pirated material. The indictment says at one point, Megaupload was the 13th most popular website in the world. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In navi x start ook geen enkele film hier,wat kunne we nu nog aanvangen met atv2?
|
|
|||
|
|||
zou niet echt heel grappig zijn
hoop dat er snel wat anders gaat komen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Feds Kill Megaupload (Updated)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 januari 2012 om 21:40 ---------- Citaat:
goed kijken als je film ziet staan wat tie onder in het scherm aangeeft megashare , movsshare , novamov enz enz werken allemaal nog nog wel for now !!!!! |
|
|||
|
|||
Ik denk dat bijna de complete database van Icefilms op Megaupload stond.
Zal wel een hele tijd duren vooraleer dit opgelost is, als het al opgelost gaat worden, andere sites zijn er natuurlijk ook niet zo happig op om zoiets aan de broek te krijgen. Meer: http://tweakers.net/nieuws/79454/ned...egaupload.html |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kan ik deze resetten zonder altijd de spanning te moeten weg nemen? |
|
|||
|
|||
Damn, gister 20 euro overgemaakt voor premium account..
|
|
|||
|
|||
Lekker weer hoor, koop je gisteren eindelijk een atv2 met icefilm en wou vanavond ff lekker een filmpie kijken.
Site plat gegooid |
|
|||
|
|||
ik zie nergens icefilms in navi-x btw ik heb versie 4.7.3 en kijk dan bij mediaportal/sitescrapers maar niets te zien?
Laatst gewijzigd door Wortellica; 20-01-12 om 13:01. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
is het mogenlijk om via rapidshare icefilms te draaien ????
|
Labels |
icefilms, script, seas0npass, xbmc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter | jpbouw | iPhone Games | 113 | 08-05-13 09:44 |
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic | damnet | iPhone Navigatie | 65 | 15-08-10 22:30 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
|
|