//

Icefilms - Verzameltopic voor problemen

Icefilms - Verzameltopic voor problemen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wortellica ik zie nergens icefilms in navi-x btw ik heb versie 4.7.3 en kijk dan bij mediaportal/sitescrapers maar niets te zien? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 26-01-12, 02:29
Wortellica Wortellica is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wortellica Bekijk bericht
ik zie nergens icefilms in navi-x btw ik heb versie 4.7.3 en kijk dan bij mediaportal/sitescrapers maar niets te zien?
Niemand een idee?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 26-01-12, 07:54
GoReTeX GoReTeX is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Roosendaal
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Nieuws over de Rapidshare scraper: Hij is goed onderweg, ik test hem net en zie alle Rapidshare links al staan in de Icefilms plugin.

Grote voordelen van Rapidshare zijn dat complete files geupload kunnen worden, dus niet meer in verschillende parts (zo blijven de subs gelijk lopen) en alles gaat over een ssl verbinding met een pro account.
Hoi Glaantje,

Mag ik vragen hoe je deze test?
  #263  
Oud 26-01-12, 08:52
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Nieuws over de Rapidshare scraper: Hij is goed onderweg, ik test hem net en zie alle Rapidshare links al staan in de Icefilms plugin.

Grote voordelen van Rapidshare zijn dat complete files geupload kunnen worden, dus niet meer in verschillende parts (zo blijven de subs gelijk lopen) en alles gaat over een ssl verbinding met een pro account.
Werkt dat dan ook al op de atv2? (ik laat het voorlopig even links liggen)

Ik dacht enkel op dekstop in de nieuwe IQS 4.5?
  #264  
Oud 26-01-12, 09:12
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Disclaimer: Probeer dit alleen als je weet wat je doet!
Hij werkt op de desktop nu in XBMC met de nieuwe scraper. Net even getest op het werk
ATV2 zou dus ook moeten werken, maar pin me er nog niet op vast. Misschien kan ik hier in de pauze even testen om het op mijn iPhone te laten werken, anders vanavond pas.

Het kan zijn dat je tegen wat errors aanloopt, maar alle RS sources zouden moeten werken. Rapidshare Pro accounts zouden ook al moeten werken, maar dat kan ik niet testen. Het draait lekker vlot en weinig wachttijd, net als hoe het met Megaupload ging. Ook zeer blij dat het films opdelen in parts nu ook verleden tijd is, kan je er eindelijk eens goed gebruik van maken met subs. Ideaal!



Iemand anders kan het ook even proberen als die de tijd heeft.
- Ga naar https://github.com/Eldorados/icefilms-addon
- Klik linksbovenin beeld op Zip om de zip te grabben (Direct naar https://github.com/Eldorados/icefilm...zipball/master werkt ook )

- Pak uit de zip de hieronderstaande mappen uit:
plugin.video.icefilms (deze map stond er al, en het handigste is om die dan even te deleten voordat je hem erop zet)
script.module.metahandler
script.module.t0mm0.common

Locatie waar die mappen daarna naar moeten worden verplaatst:
Windows 7 / Vista: C:\Users\[username]\AppData\Roaming\XBMC\addons\
Windows XP: C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\XBMC\addons\
OSX: /Users/[username]/Library/Application Support/XBMC/addons/
ATV / iPhone / iPad / iPod: /private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/

Zorg ervoor dat ook deze plugins geïnstalleerd zijn (die staan als het goed is al in de addons map (door de installatie van de officiële plugin van Icefilms))
script.module.simplejson
script.module.elementtree

Dan XBMC opnieuw opstarten, je hebt nu Icefilms versie 1.0.99.11 (of hoger als het nogmaals aangepast is in de tussentijd)

Laatst gewijzigd door glaantje; 26-01-12 om 09:46.
  #265  
Oud 26-01-12, 10:51
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Het werkt op de iPhone, maar kom nog veel "script failures" tegen.
Als je zo een script failure krijgt, gewoon nog is proberen, meestal lukt het dan wel.
Aflevering van Family guy streamt "as we speak" weer zoals het hoort.

EDIT
Heb wel script.module.simplejson en script.module.elementtree van het net moeten halen en handmatig in de map zetten, want die stonden er niet in ...

  #266  
Oud 26-01-12, 11:03
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Hmmm ik had die 2 op mn desktop al geïnstalleerd staan, dacht dat het wel door Icefilms zou zijn
Die moeten er in ieder geval dus ook gewoon in inderdaad. Een beta zal wel snel volgen!

Hierbij alsnog die 2 files voor download
http://code.google.com/p/anarchintos...0.zip&can=2&q=
http://code.google.com/p/anarchintos...7.zip&can=2&q=
  #267  
Oud 26-01-12, 11:05
jayblo jayblo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Het werkt op de iPhone, maar kom nog veel "script failures" tegen.
Als je zo een script failure krijgt, gewoon nog is proberen, meestal lukt het dan wel.
Aflevering van Family guy streamt "as we speak" weer zoals het hoort.

EDIT
Heb wel script.module.simplejson en script.module.elementtree van het net moeten halen en handmatig in de map zetten, want die stonden er niet in ...

Dus om icefilms weer (goed) werkend te krijgen moet ik glaantje en jouw aanduidingen volgen? Of komt die update vandaag of morgen vanzelf nog om de hoek kijken
__________________
ATV 2 verkocht en van opbrengst compleet mediacenter!!!
  #268  
Oud 26-01-12, 11:08
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

In de readme staat:

#All code Copyleft (GNU GPL v2) Anarchintosh and icefilms-xbmc team

Addon also requires:
script.module.simplejson-2.0.10.zip
script.module.elementtree-1.2.7.zip
This should be installed automatically when stable release is installed from googlecode repository.
You can also get them from Downloads - anarchintosh-projects - Icefilms.info and other XBMC addons hosting - Google Project Hosting

Megaroutines is scheduled to be replaced with videourlresolver module, when it is stable.
For *most* sources this will enable support for lower quality streaming from megavid, which is useful for netbook users and lower bandwidth consumption.

After v1.1.0, iceilms addon is scheduled to be replaced by videofalcon
https://github.com/icefilms-xbmc/videofalcon

All that really needs completing for v1.1.0 is the metacontainer code, the building + uploading of the metacontainers and the bugsquashing of the addon.


Bron

Wanneer de beta komt? Geen enkel idee ...
  #269  
Oud 26-01-12, 11:11
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Ja precies, daarom ging ik er vanuit dat die 2 plugins automatisch geïnstalleerd zouden zijn, raar
In ieder geval werkt het

@jayblo die update komt vanzelf, misschien vandaag al, maar misschien duurt het nog even voor ie uitgerold kan worden. Daar valt nog niks zinnigs over te zeggen.

Laatst gewijzigd door glaantje; 26-01-12 om 11:28.
  #270  
Oud 26-01-12, 11:41
jayblo jayblo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Ja precies, daarom ging ik er vanuit dat die 2 plugins automatisch geïnstalleerd zouden zijn, raar
In ieder geval werkt het

@jayblo die update komt vanzelf, misschien vandaag al, maar misschien duurt het nog even voor ie uitgerold kan worden. Daar valt nog niks zinnigs over te zeggen.
Dan wachten we nog ff erop... Is het dan handig dat je voor rapidshare een account neemt om ook in te vullen bij icefilms voor de snelheid? Soortgelijk MegaU...?
  #271  
Oud 26-01-12, 11:43
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Ik denk dat zo'n account in de nabije toekomst inderdaad wel eens handig kan zijn voor de zwaardere gebruikers
Soortgelijk inderdaad, maar misschien uiteindelijk zelfs wel beter.
  #272  
Oud 26-01-12, 12:39
GoReTeX GoReTeX is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Roosendaal
Berichten: 43
Standaard

Glaantje, wil je ons hierover op de hoogte houden?
Ik ben benieuwd wat er voor gebruikers moet gebeuren qua installatie om alles weer werkend te krijgen.

Ik heb nog steeds dat Icefilms helemaal niet werkt op de atv omdat ik een scriptfout krijg.
Op mijn ipad heb ik daar geen last van, iemand een idee waaraan dit kan liggen?
  #273  
Oud 26-01-12, 12:47
SoloX SoloX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: R'Dam
Berichten: 195
Standaard

vroeger had rapidshare wel een datalimiet of dat nog zo is weet ik ff zo snel niet want gebruik die fileshare dingen nooit behalve voor atv dan.
waar ik wel bang voor ben is dat de gene die megaupload uit de lucht hebben gehaald nu niet ineens niks meer doen en het wel goed vinden.
Weet bijna wel zeker dat hun het ook volgen want wat word er nu verder gedaan met b.v dat icefilms en dan een kwestie van tijd dat of rapid zelf zegt we gaan dat blocken of de kloothommels doen dat weer.
Bijna gewoon een kwestie van tijd , en begrijp me goed dit is niet zwartgallig of negative bedoeld want ik zou het superB vinden dat het weer als vanouds zou werken,maar : denk niet dat de kloothommels stil zitten (bijna en eigenlijk zoals de Kuik clan doet hier in nederland er elke dag bovenop zitten)
Ik zag van de week al dat veel fileshare sites maatregelen hebben genomen voor veel dataverkeer en dat er heleboel blocken filesonic b.v ->



ik ben van menig en bang dat , dat bij veel meer sites gaat gebeuren

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 januari 2012 om 12:54 ----------

MEGA UPLOAD NIEUWS FACT

AUCKLAND - Een 29-jarige Nederlander die vorige week in Nieuw-Zeeland werd opgepakt op verdenking van internetpiraterij, is door de rechter op borgtocht vrijgelaten.

Dat geldt ook voor een 38-jarige Duitse collega van hem.

De twee werken voor de website Megaupload, die vorige week door de Amerikaanse autoriteiten werd afgesloten. De oprichter van het bedrijf, de Duitser Kim Dotcom, zit nog wel achter de tralies in Nieuw-Zeeland.

De rechter besloot eerder dat hij niet op borgtocht vrijkomt omdat de kans te groot zou zijn dat hij dan vlucht. De beslissing over een vierde verdachte, een 40-jarige Duitser, is tot vrijdag uitgesteld.

Via Megaupload kunnen bestanden worden uitgewisseld, waaronder gekopieerde films, cd's en computerprogramma's. De Verenigde Staten willen de oprichters van de website vervolgen wegens onder meer schending van auteursrechten.

De rechter in Nieuw-Zeeland buigt zich later over een uitleveringsverzoek, een procedure die maanden tot zelfs jaren kan duren.

De verdachten houden zelf vol dat zij onschuldig zijn. Zij stellen dat Megaupload zijn klanten slechts online opslagruimte ter beschikking stelt.

Laatst gewijzigd door SoloX; 27-01-12 om 10:13.
  #274  
Oud 26-01-12, 13:17
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Daarom denk ik ook dat Rapidshare een goede keus is, ze zijn al eens gedaagd en zijn toen winnend uit de strijd gekomen. Ze voldoen dus aan alle eisen en zijn legaal.

@GoReTeX probeer eens je ATV te herstellen en dan opnieuw te jailbreaken. Dat zou het Icefilms probleem moeten verhelpen.
Er moet niet zoveel gebeuren, de plugin moet alleen getest worden, zodat de update uitgerold kan worden als hij goed werkt.

Bugs kom je achter door debugging aan te zetten onder settings->system, XBMC opnieuw te starten en daarna te doen waardoor je de error krijgt. In de xbmc.log kun je dan uitlezen wat voor error er opgetreden is. Als je er dan niet uitkomt, kun je de xbmc.log online gooien op http://pastebin.com/ zodat anderen kunnen helpen.
  #275  
Oud 26-01-12, 22:53
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

De "normale" plugin is geüpdatet naar 1.0.24
Rapidshare links werken nu

Als je de beta plugin erop hebt gezet en je wil weer naar de normale plugin updaten, moet je eerst de oude compleet verwijderen.
In de addons map zoals hierboven aangegeven moeten deze mappen dan worden verwijderd:
plugin.video.icefilms
script.module.metahandler
script.module.t0mm0.common

Daarnaast is het misschien ook nodig om in die map onder packages de zips van Icefilms te deleten.
plugin.video.icefilms-*.zip

Dan XBMC restarten en de normale plugin weer installeren
  #276  
Oud 27-01-12, 08:59
GoReTeX GoReTeX is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Roosendaal
Berichten: 43
Standaard

Op de iPad staat ie er inmiddels op, meteen maar een account bij Rapidshare genomen. Gaat erg snel.

Echter staat nog lang niet alles erop, is dit een kwestie van tijd?
Of heeft het te maken met het ophalen van data?
Is het mogelijk de oude data(dus dode links...) te verwijderen uit Icefilms en alleen de beschikbare te downloaden, of is dit ook een kwestie van wachten tot alles weer helemaal compleet is?
  #277  
Oud 27-01-12, 10:57
SoloX SoloX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: R'Dam
Berichten: 195
Standaard

Ik had al zo gevoel daarvan en dacht gaat nie handmatif updaten icefilms want er zal best wel een update van hun komen en dan ken ik alles weer gaan zitten terug zetten handmatig of wissen

wel geleerd is de ATV tijd inmiddels dat je soms een paar dagen ff geduld moet hebben

@Goretex -> ik denk dat als RS goed blijft werken ermee dat er steeds meer dode links weg worden gehaald en steeds meer werkende terug komen ervoor.
vergeet niet dat vullen van movies enz tijd kost kwa uploaden en dat eigenlijk pas sinds de 19de MU eraf is
dus heeft alles gewoon ff tijd nodig nu

weer dat geduld heh
  #278  
Oud 27-01-12, 12:21
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Paar dagen geduld is idd ook logisch, veranderingen moeten opnieuw gecode worden en daarna getest etc. De uitrol van .24 is echter zeer snel gegaan.

Praktisch alle links werken @ GoReTeX, ze verdwijnen automatisch uit de plugin als ze niet meer bestaan. Het kan natuurlijk altijd voor komen dat je iets wil kijken wat nét verwijderd is. Dode links zul je waarschijnlijk nu met RS steeds minder tegenkomen, omdat er een automatische dode link checker ingebouwd wordt. Zodra iemand dan probeert een dode link te gebruiken zal de server gelijk te weten krijgen dat hij dood is.

Voor de rest is het idd gewoon wachten. Gisteren stonden er 4500 actieve links, nu alweer 5500
  #279  
Oud 27-01-12, 12:30
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Klopt het dat ik, als ik bijvoorbeeld bij recently added (movies) kijk veel 2shared links tegen kom ?? Die werken dan ook niet ? Maar bij tv shows zie ik wel al rapidshare links.
  #280  
Oud 27-01-12, 12:43
mnis2000 mnis2000 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Na de update naar 10.24 zijn bijna alle sources nog steeds 2shared,
Enkele vooral bij tvshows zijn Rapid. Is dit een kwestie van geduld hebben of moet ik de bibliotheek opnieuw updaten als dat mogelijk is.
Reageren

Labels
icefilms, script, seas0npass, xbmc



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter jpbouw iPhone Games 113 08-05-13 08:44
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic damnet iPhone Navigatie 65 15-08-10 21:30
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic RuttieBARCA Unlock 66 23-04-10 00:06
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic oetkaa Jailbreak 725 03-10-09 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.