iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Icefilms - Verzameltopic voor problemen (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/108084-icefilms-verzameltopic-voor-problemen.html)

GoReTeX 02-02-12 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 767579)
kost een rapidshare account 40 euro??????

nou dan hou ik het wel bij 1channel;

€9,99 per maand.
En hoe langer de looptijd, hoe gunstiger de prijs.

GoGo22 02-02-12 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GoReTeX (Bericht 767750)
€9,99 per maand.
En hoe langer de looptijd, hoe gunstiger de prijs.

Ik heb ook een rapid account maar als ik hem in Icefilms invoer en een RS link kies dan gebeurt er niets. Krijg soms wel Script failure etc te zien. Zodra ik de RS account uit zet werkt het. Heb het idee dat de RS account gedeelte nog neit naar behoren werkt ?

glaantje 02-02-12 18:00

Dat klopt, dat staat een paar posts boven je ook vermeld :)

Reverb 02-02-12 22:17

Dus eigenlijk zijn de Rapidshare links wel doable? Heb het nog niet geprobeerd, maar weet wel dat dat 2Shared een drama is. Onwerkbaar traag.

GoReTeX 02-02-12 22:23

De Rapidshare links zijn zelfs erg goed te noemen!
Het is alleen afwachten wanneer Icefilms de bug voor het inloggen bij rapidshare oplost, zodat de wachttijden er niet meer zijn.

Als men dit tempo aanhoudt met links plaatsen zijn we binnen een maand dan weer op het oude niveau ;)

Reverb 02-02-12 22:34

Maar zonder account van Rapidshare is het nu dus ook goed te doen. Aangezien je zegt dat de links zeer goed te noemen zijn.

GoReTeX 02-02-12 23:27

Dat klopt, want wel of geen account maakt momenteel geen verschil.
En de links werken gegarandeerd in tegenstelling tot die van 2 Shared, echter zit er dus nu wel een wachttijd oplopend tot 360 seconden(max. Van wat ik heb gezien) op.

jandevoer 03-02-12 16:50

ach ja filmpje uitzoeken


klikken bakkie chips en een pilsje halen pomtiedom en dan werky het prima

Geert1976 04-02-12 11:53

voor 't eerst gisterenavond mee gemaakt dat ik 359 seconden (dit was met meerdere films zo) moest wachten voor de stream!:eek:

glaantje 06-02-12 23:35

Versie .25 wordt nu getest en zal binnenkort beschikbaar zijn, hopelijk morgen of overmorgen al.

Premium accounts zijn gefixt en veel andere kleinere bugfixes doorgevoerd.

GoReTeX 07-02-12 07:27

Hij is er!

Vanavond als het druk is even testen :)

glaantje 07-02-12 09:34

Hij werkt goed voor zover ik kan zien. 0 seconde wachttijd en de ondertiteling werkt ook goed. Heb even snel 1 serie en 1 film gecheckt. Ik heb geen premium account om te testen btw :)

kastenbart 07-02-12 09:34

Hallo,

Ik ben toch wel erg benieuwd.. dat je géén wachttijden hebt met een premium account begrijp ik. Maar is er duidelijk wat de wachttijden zijn als je géén account hebt? Bij MegaUpload was er weinig tot geen wachttijd als je geen account had namelijk...:-)

Hoor het graag!

Bomans 07-02-12 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kastenbart (Bericht 769184)
Hallo,

Ik ben toch wel erg benieuwd.. dat je géén wachttijden hebt met een premium account begrijp ik. Maar is er duidelijk wat de wachttijden zijn als je géén account hebt? Bij MegaUpload was er weinig tot geen wachttijd als je geen account had namelijk...:-)

Hoor het graag!

Voor zover ik hiernet kon testen op mijn iPhone heb ik geen wachttijden en heb geen premium RS account.

kastenbart 07-02-12 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 769185)
Voor zover ik hiernet kon testen op mijn iPhone heb ik geen wachttijden en heb geen premium RS account.

Dan mijn volgende vraag aan jou... xbmx/icefilms op je iphone..? Hoe???:-)

glaantje 07-02-12 09:44

Wachttijden zijn afhankelijk van de server load (en waarschijnlijk ook hoeveel er van je ip is gedownload die dag). Je ziet precies wat de wachttijd is op het moment dat je probeert te gaan kijken, eerder kan niet. Met een premium account zou je nu dus geen wachttijd meer moeten hebben, maar dat kan ik niet checken.

XBMC op je iPhone/iPad/iPod (ideaal voor op de plee ;)): http://wiki.xbmc.org/index.php?title...one/iPod_touch

kastenbart 07-02-12 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 769187)
Wachttijden zijn afhankelijk van de server load (en waarschijnlijk ook hoeveel er van je ip is gedownload die dag). Je ziet precies wat de wachttijd is op het moment dat je probeert te gaan kijken, eerder kan niet.

Duidelijk, maaruh... gisteravond heb ik geprobeerd South Park te kijken, en kreeg bij iedere aflevering 359 seconden wachttijd...?

glaantje 07-02-12 09:48

Toen was de nieuwe versie nog niet uit en was de server load waarschijnlijk hoger. Dat is de max wachttijd idd (volgens mij). Dat soort wachttijden kun je dus sowieso altijd voor de kiezen krijgen als je geen premium account hebt. Als het gratis is moet je niet verwachten dat het zo werkt als een premium account ;)

kastenbart 07-02-12 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 769189)
Toen was de nieuwe versie nog niet uit en was de server load waarschijnlijk hoger. Dat is de max wachttijd idd (volgens mij). Dat soort wachttijden kun je dus sowieso altijd voor de kiezen krijgen als je geen premium account hebt. Als het gratis is moet je niet verwachten dat het zo werkt als een premium account ;)

Thnx voor de link net trouwens, ga gelijk even kijken!
Nee dat verwacht ik ook zeker niet, en lijkt me ook niet meer dan logisch... Maar omdat er bij MegaUpload GEEN wachttijden waren (voor zover ik heb gemerkt) als je geen account had was ik benieuwd of dit bij RS ook zo was.. Dat dat gisteravond voor iedereen nog zo was begrijp ik inderdaad uit voorgaande posts, vandaar dat ik m'n vraag ook stelde nadat er aangegeven was dat de nieuwe versie online stond;-)

glaantje 07-02-12 09:57

Nee bij al deze sites zijn er over het algemeen sowieso wachttijden voor de gratis gebruikers, bij Megaupload waren die wachttijden er ook, maar was er een kleine hack mogelijk waarmee je de wachttijden kon omzeilen. Die hack was ingebakken in de plugin, waardoor je niet hoefde te wachten. Dat is bij Rapidshare iig vooralsnog niet mogelijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.