iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Icefilms - Verzameltopic voor problemen (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/108084-icefilms-verzameltopic-voor-problemen.html)

Bomans 07-02-12 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 769193)
Nee bij al deze sites zijn er over het algemeen sowieso wachttijden voor de gratis gebruikers, bij Megaupload waren die wachttijden er ook, maar was er een kleine hack mogelijk waarmee je de wachttijden kon omzeilen. Die hack was ingebakken in de plugin, waardoor je niet hoefde te wachten. Dat is bij Rapidshare iig vooralsnog niet mogelijk.

Ik vermoed dat deze hack ook werkt voor de RS servers. Want je merkt dat hij meteen naar "wait 0 seconds" springt en dan begint je film/serie.

Dat is trouwens een simpele java code: javascript:alert(c=0)
Dat werkt(te?) ook in je browser (al jaren).

Geert1976 07-02-12 10:16

top! Bierdopje doet het weer, in deze laatste versie!! Het werkt inderdaad allemaal weer een heel stuk beter bij Icefilms

Jee, keuzes maken.... Icefilms of 1channel???:d:d

glaantje 07-02-12 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 769195)
Ik vermoed dat deze hack ook werkt voor de RS servers. Want je merkt dat hij meteen naar "wait 0 seconds" springt en dan begint je film/serie.

Dat is trouwens een simpele java code: javascript:alert(c=0)
Dat werkt(te?) ook in je browser (al jaren).

Is Rapidshare wait time skippen al jaren mogelijk in de browser ja?
Ja ok, ik gebruik het nauwelijks dus ik wacht altijd gewoon even :)
Kan natuurlijk goed dat deze counter ook te bypassen is, maar ik dacht dat vooralsnog niet geïmplementeerd was. Even wachten tot het avond wordt en dan nog eens testen :)

Momenteel btw 13.500 actieve links op Icefilms :)

GoReTeX 07-02-12 10:39

Precies,

De wachttijden zijn overdag eigenlijk altijd 0 seconden.
Begin van de avond is dat vaak al een seconde of 10 en rond 21:00 uur is het vaak 200 of 300 seconden of meer.

Ik heb een Pro account bij RapidShare en zal dit vanavond rond 21:00 uur eens gaan testen.

Ik laat hier weer even weten of het werkt....

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2012 om 10:39 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 769202)
Momenteel btw 13.500 actieve links op Icefilms :)

Hee Glaantje,

waar haal je het aantal links vandaan eigenlijk?

glaantje 07-02-12 10:43

Links onderaan de pagina onder Statistics op IceFilms.info - Quality DivX TV & Movies :)

GoReTeX 07-02-12 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 769212)
Links onderaan de pagina onder Statistics op IceFilms.info - Quality DivX TV & Movies :)

Ah... thanks!

Thakoer 07-02-12 15:02

Dag mensen

De recente update van icefilms. Is er iets gedaan aan de wait time ? ook voor mensen die geen pro accounts hebben ?
:O

GoReTeX 07-02-12 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thakoer (Bericht 769279)
Dag mensen

De recente update van icefilms. Is er iets gedaan aan de wait time ? ook voor mensen die geen pro accounts hebben ?
:O

Lees even terug.... Glaantje test zonder account, en ik test met account.
Je zult dus vanavond de verschillen moeten kunnen zien :)

Bomans 07-02-12 15:20

Zonder RS account (voorlopig) geen wachttijden.

http://i43.tinypic.com/2q9cob9.png

Thakoer 07-02-12 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GoReTeX (Bericht 769286)
Lees even terug.... Glaantje test zonder account, en ik test met account.
Je zult dus vanavond de verschillen moeten kunnen zien :)


bedankt voor de info...:d

GoGo22 07-02-12 15:29

Ik heb een RS account en met de nieuwe update heb ik geen wachttijden meer. Dat is mooi..

Thakoer 07-02-12 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 769288)
Zonder RS account (voorlopig) geen wachttijden.

http://i43.tinypic.com/2q9cob9.png

iemand zei het in de middag is de wait-time op 0, maar in de avond minsten 500 seconde wachten... we checke vanavond pas...

glaantje 07-02-12 16:01

Er staat nergens 500 seconden. De max wachttijd is volgens mij 360 seconden.

Ik moest nu net 5 seconden wachten, de wachttijd is er dus sowieso nog voor mensen zonder account

Verschillen geen account en pro account:
http://i.imgur.com/LNS81.png

kastenbart 07-02-12 16:04

Ik heb nu op m'n iPad wachttijd van 41 seconden. Het loopt al op aangezien het net nog 30 seconden was!

Bomans 07-02-12 16:10

Nog steeds 0 seconden wachttijd.

Na 18u nog eens testen.

GoReTeX 07-02-12 16:57

Hier met een Pro account nog steeds 0 seconden, als het goed is blijft dit zo

glaantje 07-02-12 17:06

Nu net getest met A Very Harold & Kumar Christmas. Moest 80sec wachten, klopt dus helemaal :)

Reverb 07-02-12 17:18

Krijg je gewoon een wachtwoord en login bij rapidshare? Dan is het toch ook mogelijk om je account te delen? Dus als wij met wat iPC-lui een account kopen en delen, dat moet toch ook werken?

glaantje 07-02-12 17:38

Dit lees ik bij een aantal urls, kon het zo snel niet op de site van Rapidshare zelf vinden btw.
Citaat:

"¹ RapidShare reserves the right to close accounts, which are shared with other people."

kastenbart 07-02-12 19:42

Hier inmiddels bij het aanklikken van een aflevering family guy 489 seconden wachten... Ik hoop écht dat de hier boven omschreven "cheat" snel komt voor icefilms om dit te omzeilen!:-)

Thakoer 07-02-12 19:50

Inderdaad wait time. 360 minutes

trici 07-02-12 19:51

hoe kan je ondertiteling krijgen als je via 1 channel kijkt en je download zelf de subtitle via bierdopje. dan kan je hem op je atv plaatsen maar waar en hoe kan je hem dan kiezen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2012 om 19:52 ----------

ik heb geprobeerd om via dat file default py maar hij blijft bij mij een error geven dat die niet wat kan vinden via bierdopje

GoReTeX 07-02-12 20:05

Nou, het moge duidelijk zijn dat de Pro accounts werken, echter hier ook een subs probleem.

Na de update laat ie deze niet meer zien en ik krijg het niet gefixt.
Iemand ideeen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2012 om 20:11 ----------

Sorry, gefixt.

Voor degenen die hier ook last van hebben.
Kies voor het opslaan in een andere map in de subs add on settings.

Toen ik een andere mal koos, deed ie het wel ;)

misa 07-02-12 20:19

Citaat:

Voor degenen die hier ook last van hebben.
Kies voor het opslaan in een andere map in de subs add on settings.

Toen ik een andere mal koos, deed ie het wel
Welke map heb jij gekozen?

GoReTeX 07-02-12 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door misa (Bericht 769427)
Welke map heb jij gekozen?

var/mobile/media

misa 07-02-12 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GoReTeX (Bericht 769428)
var/mobile/media

Apart dat dit dan wel werkt...hier in de map /var/mobile gezet.

kastenbart 07-02-12 23:43

Inmiddels ook een melding tegen gekomen dat een bestand illegaal is en verwijderd is! In mijn ogen een goed tegen want dat wil zeggen dat RS legaal bezig is:-)

GoReTeX 08-02-12 08:27

Conclusie in de ochtend ;)

RapidPro accounts werken weer, geen wachttijden.
Zonder account werkt het ook, echter wel wachttijden.

Subs zijn na de update weg, maar is eenvoudig op te lossen door een andere map voor de subs te kiezen.

Nu nog wachten tot de links weer op het oude niveau zijn, maar voor nu werkt het weer geweldig!

Ik heb het idee dat met een RapidPro account ook het beeld en geluid beter is, kan dit?

Thakoer 08-02-12 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GoReTeX (Bericht 769507)
Conclusie in de ochtend ;)

RapidPro accounts werken weer, geen wachttijden.
Zonder account werkt het ook, echter wel wachttijden.

Subs zijn na de update weg, maar is eenvoudig op te lossen door een andere map voor de subs te kiezen.

Nu nog wachten tot de links weer op het oude niveau zijn, maar voor nu werkt het weer geweldig!

Ik heb het idee dat met een RapidPro account ook het beeld en geluid beter is, kan dit?

Hoe bedoel je ondertitle niet te zien...

flim selecteren, effe ondertitel zoeken voor dutch...en selecteren..
wat gaat er dan mis dan? en graag stap voor stap uitleggen.
heb een appletv 2, en hoe kies je de map ?

GoReTeX 08-02-12 13:04

Wat er mis gaat is dat de ondertitel wel gedownload wordt, maar niet op het scherm wordt weergegeven.
Althans, dit was bij mij zo.

Wanneer je onder instellingen naar de subtitel add-on gaat, kun je in het configuratiescherm aangeven dat je wilt dat de subs in een andere map als de film zelf wordt opgeslagen, dit moet je doen.

Daarna maakt het eigenlijk niet veel uit welke map je ervoor kiest, als het maar niet de map is waar het in stond.

glaantje 08-02-12 13:09

Ik had geen enkel probleem met de subs hoor, heb geen map ingesteld, na de update werkte het nog steeds als van tevoren.

Ik heb de subtitles plugin btw ingesteld op "Subtitle download folder same as movie"
Dus probeer het eerst gewoon met die standaard instelling voordat je zulke aanpassingen gaat doen, dat scheelt weer wat :)

Thakoer 08-02-12 14:39

Geen pro-account
 
Dag mensen,

1. Zal er in de toekomst voorheen net als bij megaupload geen waiting-timekomen voor rapidshare voor mensen die geen pro-account hebben ?
:(

GoReTeX 08-02-12 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 769571)
Ik had geen enkel probleem met de subs hoor, heb geen map ingesteld, na de update werkte het nog steeds als van tevoren.

Ik heb de subtitles plugin btw ingesteld op "Subtitle download folder same as movie"
Dus probeer het eerst gewoon met die standaard instelling voordat je zulke aanpassingen gaat doen, dat scheelt weer wat :)

Ik had het ook op mijn iPad, dus mij moesten ze wel weer hebben helaas ;)
En voorkomen is inderdaad beter dan genezen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thakoer (Bericht 769610)
Dag mensen,

1. Zal er in de toekomst voorheen net als bij megaupload geen waiting-timekomen voor rapidshare voor mensen die geen pro-account hebben ?
:(

Misschien wel, misschien ook niet ik kan je daar geen antwoord op geven.
Ik moet zeggen dat ik daar ook niet zo mee bezig ben.
Dit komt omdat ik de € 10,- per maand graag betaal aan een service die ik veel gebruik.
Dit met de achterliggende gedachte dat ze deze service ook kunnen blijven geven door investeringen in nieuwe hardware e.d.

Uiteraard kan ik voor een ander niet bepalen of € 10,- per maand te veel is, of niet. Maar ga eens terugrekenen wat je uitgegeven zou hebben als RapidShare er niet zou zijn..... ik vindt het dus wel meevallen en zeker de moeite waard.

Thakoer 08-02-12 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GoReTeX (Bericht 769620)
Ik had het ook op mijn iPad, dus mij moesten ze wel weer hebben helaas ;)
En voorkomen is inderdaad beter dan genezen.



Misschien wel, misschien ook niet ik kan je daar geen antwoord op geven.
Ik moet zeggen dat ik daar ook niet zo mee bezig ben.
Dit komt omdat ik de € 10,- per maand graag betaal aan een service die ik veel gebruik.
Dit met de achterliggende gedachte dat ze deze service ook kunnen blijven geven door investeringen in nieuwe hardware e.d.

Uiteraard kan ik voor een ander niet bepalen of € 10,- per maand te veel is, of niet. Maar ga eens terugrekenen wat je uitgegeven zou hebben als RapidShare er niet zou zijn..... ik vindt het dus wel meevallen en zeker de moeite waard.


bedankt voor je reactie...
Ik zit te nadenken ook een pro-account te nemen.
hoe doe jij het eigenlijk op een veilige manier bestellen.
en hoe snel krijg je de account (via mail ?).

Bomans 08-02-12 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thakoer (Bericht 769627)
bedankt voor je reactie...
Ik zit te nadenken ook een pro-account te nemen.
hoe doe jij het eigenlijk op een veilige manier bestellen.
en hoe snel krijg je de account (via mail ?).

Via paypal is het kwestie van een paar minuten.

freestyle4all 08-02-12 16:09

Ja, en dan neem je een Pro-account voor 10 euro per maand, en gebeurt er hetzelfde mee als met MegaUpload.

Hoppa weg centjes. :)

Ik vertrouw niet één van die diensten meer eigenlijk.

Bomans 08-02-12 16:10

Als je per maand je betalingen doet ben je max €10 kwijt.

Zal je niet van omkomen ...

Thakoer 08-02-12 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 769645)
Als je per maand je betalingen doet ben je max €10 kwijt.

Zal je niet van omkomen ...

Inderdaad is wel de moeite waard, betaal ook namenlijk eweka voor een nieuwsgroep 7,50 euro per maand die tientje kan er wel bij....effe wachten tot mijn nieuwsgroep is afgelopen..dan overweeg ik een pro account rapidshare....

jandevoer 08-02-12 17:24

Rapid share heb je wat icefilms betreft niet veel aan films staan er niet compleet op .

ook al staat er full hij speelt net de complete film af

misa 08-02-12 19:59

1 Bijlage(n)
Er is een fix voor degene die een probleem hebben met de ondertitels:

Bijgevoegd bestaand uploaden naar: /var/mobile/preferences/xbmc/script.xbmc.subtitles/resources/lib/

BACKUP!!

https://github.com/amet/script.xbmc....ces/lib/gui.py


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:23.