iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   apple tv addons werken niet (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/108397-apple-tv-addons-werken-niet.html)

nobie 30-12-11 18:46

apple tv addons werken niet
 
hallo mensen

ik heb van de week een apple tv gehaald en ge Jailbreak en xbmc er op gezet nu heb ik het probleem dat ik de addons van icefilms en zo niet er op kan zetten heb via ssh gedaan maar dat lukt niet meer geeft nu een melding dat ip is verandert. nu gebruik ik FileZilla om bij me /private/var/mobile/Media van me apple tv te komen maar de zips die ik daar moet neer zetten die worden niet herkent door xbmx hij ziet niet die bestanden die ik daar plaats en als ik zelf de bestanden op me mac open zijn het xml bestanden klopt dat wat doe ik nu verkeert ????

Lucien1966 30-12-11 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nobie (Bericht 752937)
hallo mensen

ik heb van de week een apple tv gehaald en ge Jailbreak en xbmc er op gezet nu heb ik het probleem dat ik de addons van icefilms en zo niet er op kan zetten heb via ssh gedaan maar dat lukt niet meer geeft nu een melding dat ip is verandert. nu gebruik ik FileZilla om bij me /private/var/mobile/Media van me apple tv te komen maar de zips die ik daar moet neer zetten maar xbmx ziet niet die bestanden die ik daar plaats en als ik ze zelf de bestanden op me mac open zijn het xml bestanden klopt dat wat doe ik nu verkeert ????

via XBMC ----> System ----> Add-ons ----> Install Addon From Zip

Peter141080 30-12-11 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 752941)
via XBMC ----> System ----> Add-ons ----> Install Addon From Zip

Dan even xbmc afsluiten en dan icefilms installeren via de toegevoegde zip.

Marijn1982 03-01-12 18:53

Hallo,

Ook ik heb problemen met de installatie van Icefilms op Apple tv2. Het betreffende zip bestand heb ik inmiddels gedownload. Maar XBMC herkent het bestand niet als zip bestand, wel als map.
Hoe moet ik ervoor zorgen dat XBMC het bestand als zip herkent en als add-on installeert???

Deze link heb ik gebruikt....
HowToInstallTheRepository - anarchintosh-projects - You have to first install the repository to install the Icefilms.info XBMC addon - Icefilms.info and other XBMC addons hosting - Google Project Hosting

Ik ben in bezit van Apple tv2 (jailbreak) en en XBMC 11.0 en Macbook OS X Lion

Alvast bedankt...

nobie 03-01-12 23:31

gelukt
 
hallo Marijn1982

ik heb mij probleem kunnen oplossen simpel door google chrome te dow daar me de zips te dow want safari unzipt de bestanden al en dat is niet de bedoeling. hoop je hier bij me te kunnen helpen

Marijn1982 03-01-12 23:51

Beste Nobie,

Bedankt voor je reactie.... Direct geprobeerd! XBMC herkent het inderdaad als zip bestand. Desondanks wordt er na selecteren van dat bestand aangegeven dat het niet de juiste structuur is...

Marijn

SoloX 04-01-12 11:13

probeer de zip binnen te halen met een andere browser want lijkt erop dat tie niet goed gedownload word door je huidige broweser

Try google chrome

davek 04-01-12 11:39

Safari pakt het Zip bestand waarschijnlijk gelijk uit als deze is gedownload.
Deze instelling kan je UITschakelen Safari -> Voorkeuren -> Algemeen -> Open "veilige" bestanden na downloaden, vinkje uitzetten..

Marijn1982 04-01-12 21:40

Bedankt voor de tips, zo kom ik elke keer een stukje verder :)) Het is mij inmiddels gelukt om het zip bestand te installeren...

Kom ik bij het volgende probleem... Wanneer ik kies voor "add-ons downloaden", dan kies ik vervolgens voor anarchintosh addons...

In het volgende beeld krijg ik niks te zien... Ik kan dus niet icefilms installeren.

Hoe krijg ik het voor elkaar om nu icefilms te installeren?

Lucien1966 04-01-12 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marijn1982 (Bericht 755537)
Bedankt voor de tips, zo kom ik elke keer een stukje verder :)) Het is mij inmiddels gelukt om het zip bestand te installeren...

Kom ik bij het volgende probleem... Wanneer ik kies voor "add-ons downloaden", dan kies ik vervolgens voor anarchintosh addons...

In het volgende beeld krijg ik niks te zien... Ik kan dus niet icefilms installeren.

Hoe krijg ik het voor elkaar om nu icefilms te installeren?

Heb je al geprobeerd om XBMC opnieuw op te starten en nog een keer de icefilms add-on te installeren???

Marijn1982 04-01-12 22:47

Dat heb ik inderdaad al meerdere keren geprobeerd, zonder resultaat....

mikeh 04-01-12 23:12

rechts klikken op het zipbestand en dan download gekoppeld bestand nemen doe het even uit mijn hoofd maar dan blijft het een zip bestand op je mac

glaantje 05-01-12 00:00

Je moet Icefilms na het installeren van de repository via de zip natuurlijk nog wel installeren via Get Addons.
De plugin staat daarna onder Video Addons

Marijn1982 07-01-12 16:34

Hey Glaantje,

Wanneer ik naar 'Addons downloaden' ga, en vervolgens voor 'anarchintosh addon' kies.... is de map leeg. Deze blijft vervolgens leeg na opnieuw opstarten etc..... Ik krijg dus niet de mogelijkheid om icefilms te downloaden.....

M

darkdreamz 07-01-12 16:42

Dat is raar! meestal worden de bronnen van XBMC na een reboot vernieuwd. Probeer het een aantal keer of anders probeer je Navi-X
Navi-X Media Browser - Home Page

Icefilms zit onder mediaportal -> site scrapers

Marijn1982 08-01-12 13:41

Darksreamz,

Bedankt voor je tip. Nu heb ik icefilms kunnen installeren. Wel vreemd dat het niet op de andere manier ging... Alle addons mappen zijn leeg wanneer ik ze selecteer. Kan dat te maken hebben met de nieuwe XBMC versie 11.0 eden?

Hoe kan ik nu ondertiteling bij de icefilms krijgen?

Lucien1966 08-01-12 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marijn1982 (Bericht 757178)
Darksreamz,

Bedankt voor je tip. Nu heb ik icefilms kunnen installeren. Wel vreemd dat het niet op de andere manier ging... Alle addons mappen zijn leeg wanneer ik ze selecteer. Kan dat te maken hebben met de nieuwe XBMC versie 11.0 eden?

Hoe kan ik nu ondertiteling bij de icefilms krijgen?


Voor ondertiteling gebruik iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS - Zoeken in forums

glaantje 09-01-12 13:36

Marijn het kan zijn dat er bij je install iets fout is gegaan. Jailbreak je ATV eens opnieuw zodat alles er vers opstaat.
De addons-map in XBMC moet niet leeg zijn namelijk.

Marijn1982 10-01-12 15:14

Thanks Glaantje,

Heb mijn appleTV2 opnieuw gejailbreakt en alles werkt prima nu. Icefilms, uitzending gemist.. Bedankt man!

Marijn

RayS 11-01-12 20:26

Ik heb het zip bestand van navi-x al een paar keer geintalleerd en dan geeft die aan dat navi-x is ingeschakeld,maar ik zie het nergens staan bij video addons.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.